[WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?

21. Data: 2006-12-14 23:44:30

Temat: Re: [WAW] Perfumy Penhaligon's - gdzie sprzedają?
Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-12-14 21:20 Gosia Plitmik powiedzial/a :

> JoP Ci juz odpisała tak to dokładnie ta perfumeria. Zreszta to przez
> Nia;-)Ja poszłam na łatwiznę, bo miałam spis który Jola( pewnie za Jole
> mi sie dostane;-) kiedys zrobiła, dodatkowo chyba godzine ględziłam z
> babeczka, która ma mi przygotowac jeszcze inne zapachy. Opłata z
> dostawa, to 30 zł za 5 probek

Ej, to wcale nie takie duże pieniądze, te 30 zł za 5 próbek. Co prawda
szykowałam się na wycieczkę do Quality w BlueCity, ale to mi ostatnio
nie po drodze, a kompletnie zapomniałam że są też na Bemowie (i rodziców
będę mogła odwiedzić po drodze:D). Cóż... już chyba wiem co zrobię w
wolnej chwili (niech no tylko kiedyś ta wolna chwila nastąpi).

Sana - w trakcie poszukiwań następcy Pleasures

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

22. Data: 2006-12-15 07:47:51

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B./Sana/ napisał(a):

> [...]
> będę mogła odwiedzić po drodze:D). Cóż... już chyba wiem co zrobię w
> wolnej chwili (niech no tylko kiedyś ta wolna chwila nastąpi).

Nie sa duze, a dodatkowym i najwiekszym plusem jest mozliwosc wachania
na spokojnie w domu, dla mnie to czynosc prawie intymna;-)Jak widze
sterczace konsultantki nade mna, to trafia mnie szlag. Ostatnio w ogole
dziwnie łypia, z drugiej strony chyba trudno sie dziwic przy takiej
ilosci osób, które wpadaja, bo "zapomniały sie w domu poperfumowac";->
--

Gosia

23. Data: 2006-12-21 09:23:47

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...pl> wrote:

> Za to umarłam dziś przed Dolce & Gabbana "The One".

Ty zła kobieta jesteś, wiesz? ;-)

Anetek, co to już, już była zdecydowana na Cerutti 1881, a teraz znów ma
zagwozdkę... :->

.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

24. Data: 2006-12-21 11:35:33

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał

> Ty zła kobieta jesteś, wiesz? ;-)
>
> Anetek, co to już, już była zdecydowana na Cerutti 1881, a teraz znów ma
> zagwozdkę... :->

Ja widzę, że jeśli chodzi o zapachy, to my niemal łeb w łeb idziemy ;-)
Cerutti za mną chodzi od zeszłego roku, ale muszę kurna najpierw trochę
miejsca na półce w łazience zrobić ;-)

N.

DKNY BE DELICIOUS - oryginał ?
Nieuczulające detergenty - pomocy pls!