Re: WIEDZA a "wiedza"

Data: 2005-01-25 09:34:58
Temat: Re: WIEDZA a "wiedza"
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

"bo" <a...@a...edu.pl> wrote:
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
sci.psychologia

> Czy moglbycs nie wysylac na matematyke pseudodyskusji
> z zywym "symulatorem automatu spamujacego" sygnujacego posty
> "KsRobak"
>
> Boguslaw

Czy mógłbyś trollu zamiast spamować - choć jeden jedyny RAZ
napisać coś na temat? Czy potrafisz jedynie manipulować
informacją o nickach wypowiadających się na grupach polskiego SCI.
Tak to coś co się podpisuje - "bo" <a...@a...edu.pl> wrote:
zostało zaprogramowane? Personalne etykietki i NIC więcej???
przecież to żałosna symulacja człowieka...
REdaktor Edward Robak