Data: 2005-01-11 08:25:20
Temat: Re: WOŚP - PŁACE
Od: "mkarwan" <m...@r...au>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:crv5u7$om9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > > Po to, a właściwie dlatego, że jest to olbrzymie przedsięwzięcie. A
> > > niewielka ilość zatrudnionych na etat ludzi nie jest tutaj
> wykładnikiem,
> > > ale skala wykonywanych zadań. Popatrz na rozmiary działalności. Mówi
> się, że
> > > to największa akcja charytatywna na świecie. Więc jeśli kieruje nią
3
> > > prezesów i 2 dyrektorów - w w realu 4 osoby, bo funkcja jednego z
> członków
> > > zarządu pokrywa się z funkcją dyrektorską, to nie jest to wygórowana
> ilość
> > > kadry zarządzającej.
> > >
> > Opowiadasz bajki.
>
> A może to co piszesz niżej opowadasz bajki. :-)
>
> > Działalność powinna się sprowadzać do zebrania potrzeb od placówek
służby
> > zdrowia, przetargu i zapłaty za sprzęt.
>
> No to jest już kupa roboty papierkowej.
>
> > Niezależnie od kwot wydatkowanych na ten sprzęt.
> > Sprzęt dostarcza bezpośrednio do placówek zdrowia albo producent albo
> > firma spedycyjna.
>
> Piękna teoria, ale tylko teoria. A za tą firmę spedycyjną kto opłaci ??
> Wiesz - ten sprzęt trzeba, oclić jeszcze - nie wiem czy szpitale we
wpisach
> do KRS mają import aparatury medycznej (raczej nie), WOŚP z tego co wiem
ma,
> ma także przedmiotowe zwolnienia z cła i podatku vat od darowizn na
rzecz
> szpitali. Dlatego to WOŚP musi być odbiorcą i pośrednikiem. Także musi
> przypilnować dystrybucję oraz wszystkie dokumenty przewozowe etc.
>
> > Tam jest ona odbierana i uruchamiana bez potrzeby angażowania
pracowników
> > fundacji.
>
> Poczytaj to co napisałem.
>
> > Do tego nie potrzeba 3 prezesów i dwóch dyrektorów.
> > Gdyby to była prywatna firma miałby jednego prezesa i główną księgową.
>
> A kto by robił ??
>
> Zarząd nie jest od pracy tylko od zarządzania i koordynowania firmą.
Czytam ciebie i ręce mi opadają.
Ostatniego zdania nie mogę inaczej skomentować jak ROTFL.
Ono świadczy, że masz ledwie mgliste pojęcie o zarządzaniu firmą,
szczególnie mała i średnią.
|