[WROC] oprawki

1. Data: 2004-10-16 19:19:04

Temat: [WROC] oprawki
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie/prosbe szczegolnie do Wroclawianek..Poszukuje optyka z duzym
wyborem oprawek - szczegolnie na zylkach lub srubkach.
Bylam dzis w Koronie w VISION EXPRESS I LINXIE. Zlalazlam idealne oprawki
dla siebie, niestety kosztowaly 699 po dodaniu kosztow za szkla - cena
1200!!! Oni chyba oszaleli .... nie dam 1200 zl za okulary do komputera...
Stad moja prosba... poleccie mi prosze jakis optytkow we Wroclawiu, ktorzy
maja mniej zaporowe ceny ...a i bogaty wybor...

Bylam juz na Biskupinie, niestety nie mieli duzego wyboru... mam ogromne
trudności w doborem oprawek
Z gory dziekuje za pomoc...

Rybka
Jesli chcesz do mnie napisac, wytnij NOSPAM z zdresu.

1. Data: 2004-10-16 19:33:24

Temat: Re: [WROC] oprawki
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:

> [...]
> Stad moja prosba... poleccie mi prosze jakis optytkow we Wroclawiu, ktorzy
> maja mniej zaporowe ceny ...a i bogaty wybor...

Ja kupowałam w L'Optique w Carrefourze -- sympatyczna obsługa i rozsądne
ceny. Za jedne okluary zapłaciłam 200zł z hakiem (badanie; szkła z
antyrefleksem; oprawki na żyłce, "no name" ale przesympatyczne), innym
razem 400zł (bo oprawki już z jakąś nazwą). Panie bardzo miłe, pomagają
w dobraniu oprawek i nie wciskają najdroższych (co mi się zdarzało przy
próbie doboru w VE). Szczerze polecam.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-10-16 20:44:18

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska wrote:

> Ja kupowałam w L'Optique w Carrefourze -

Zgadzam sie w 100% z Karolina.
Moj TZ chcial zrobic sobie nowe okularki, wyladowalismy w Vision
Expressie i zniechecily nas ceny. Za rogiem byl L'Optique.Mila obsluga,
szybko robia, oprawki TZ maja juz ponad rok i jak narazie nic zlego z
nimi sie nie dzieje. Ze szklami okolo -4,5 dioptrii kosztowaly łącznie
400 zl (oprawki Marc O'Polo). Szkla to fotochromy z antyrefleksem.
Badanie bylo za darmo (przy zakupie okularow u nich tak jest)

Wiec z czystym sercem moge polecic :-)

Pozdr

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-17 06:55:25

Od: "Ania Kosnik" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maja mniej zaporowe ceny ...a i bogaty wybor...
>
> Bylam juz na Biskupinie, niestety nie mieli duzego wyboru... mam ogromne

A ja polecam zaklad optyczny Daniluk na ul Kuzniczej- malutki i z zewnatrz
nie wygląda na super nowoczesne centrum mody ''optycznej'':P ale to firma
która sama od bardzo dawna wytwarza oprawki okularowe wg zachodnich wzorców
( tzn tak sie mówilo w czasach kryzysu- wspomina moja mama:P) ale i teraz
maja b.ładne i tanie oprawki.
Ja za plastikowe oprawki (takie same w Vision Express- 500zl) zaplacilam 35!
+szkła
Oprócz tego obsługa znająca sie b.dobrze na swoim zawodzie- mi pani pomagała
dobrac oprawki b.długo i cierpliwie ( a musiały być jakieś nietypowe) tak
żeby pasowały nie tylko do "rozstawienia" oczu ale także do całokształtu.

1. Data: 2004-10-17 07:52:26

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 400 zl (oprawki Marc O'Polo). Szkla to fotochromy z antyrefleksem.
> Badanie bylo za darmo (przy zakupie okularow u nich tak jest)

A nie wiesz moze czy w niedziele wykonuja badanie wzroku? Albo masz jakis
tel do nich? Mojemu mezowi wlasnie zbilo sie szklo w okularach i musi
wstawic nowe. Co prawda jestem z innego miasta ale mysle, ze raczej wszedzie
bedzie tak samo. Szukalam w sieci ale nic nie znalazlam. Bez okularow
chodzic raczej nie moze dlatego pytam.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-10-17 08:26:51

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wrote:
> [...]
> bedzie tak samo. Szukalam w sieci ale nic nie znalazlam. Bez okularow

Ja mysle ze robia badania caly tydzien, nie bylismy tam w niedziele ale
poznym wieczorkiem w tygodniu i nie bylo problemu.
A wogle to pewnie ja bylam w innym L'Optique niz Karolina bo na slasku
a nie we Wroclawiu
A moze wystraczy jak wezmiesz ulotke z Twojego Carrefoura bo to jest ich
optyk i sprawdzisz czy jest tam nr telefonu.
Tylko tyle udalo mi sie znalezc, ale moze cos pomoze :-)
http://tinyurl.com/5shck

pozdr

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-17 08:35:19

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz jeszcze tutaj:
http://www.focus-mag.pl/customers.php?region_id=5&ak
ce=fdd
Wystraczy kliknac na wojewodztwo a potem na dole spisu szukac L'Optique
Carrefour :-)
Powodzenia

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-10-17 09:07:51

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za pomoc.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-10-18 11:49:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-16 21:19,Użytkownik Rybka ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> Stad moja prosba... poleccie mi prosze jakis optytkow we Wroclawiu, ktorzy
> maja mniej zaporowe ceny ...a i bogaty wybor...

Polecam salon optyczny na Kuźniczej, tuż obok instytutu anglistyki.
Zawsze tam kupuję, nigdy się nie zawiodłam, oprawek mają naprawdę dużo,
ceny przystępne (ja za moje płaciłam 120 zł), obsługa bardzo miła.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-18 11:50:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-17 08:55,Użytkownik Ania Kosnik ziewnął szeroko i rzekł:

> A ja polecam zaklad optyczny Daniluk na ul Kuzniczej

Acha, no to polecamy ten sam :D

Krusz.

--
Kruszyna