Re: WYPŻEDAŻ KOSMETYKÓW!!

Data: 2007-04-14 21:41:44
Temat: Re: WYPŻEDAŻ KOSMETYKÓW!!
Od: Felinity <f...@A...pl>

W piękny wiosenny poranek dnia Sat, 14 Apr 2007 23:32:15 +0200, istota
zwiewna znana jako Hania napisała:

> Zostaw, w sumie to nawet smieszne: takiego prymitywa to tu nie bylo.
> Zamiast nieskutecznie reklamowac masaze, wystawilaby sie w klatce na
> pokaz i w ten sposob zarabiala na utrzymanie.

A to zostawię, skoro niby to śmieszne ;-)
Przecież jak wszystkie trolle wyzdychają, to na Usenecie lepiej od tego
nie będzie w sumie. :)

Tylko wiesz, potem nasze kochane miasto kojarzą z tlenionymi blądynami na
koturnach w wersji flaming (to taka różowa) lub tankietka (zielona lub
czarna kurtka wojskowa, krótka z futrem naokoło kaptura) :>

Zresztą, dzisiaj jechałam ostatnim autobusem i większość panienek
wyglądało na jadące w celach zarobkowych do centrum miasta, a nie na
imprezę. Przykre jest to, że takie panienki nie rozumieją, że jak cię
widzą, tak cię traktują. A potem płaczą, że mężczyźni źle je
traktują... :-]

M. refleksyjnie...

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fou :) \\\\\\\\\\\