(Wa-wa) Serie Bielendy

1. Data: 2006-01-23 15:27:53

Temat: (Wa-wa) Serie Bielendy
Od: Juletta <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie można znaleźć sklep dobrze zaopatrzony w te kosmetyki.
Chodzi mi szczególnie o nową serię "Powitanie z Afryką". Najbardziej
interesują mnie okolice Kabat.

1. Data: 2006-01-23 15:52:33

Temat: Re: (Wa-wa) Serie Bielendy
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Warszawie można znaleźć sklep dobrze zaopatrzony w te kosmetyki.
> Chodzi mi szczególnie o nową serię "Powitanie z Afryką". Najbardziej
> interesują mnie okolice Kabat.

Ostatnio widzialam ta serie w sklepach drogerii Natura. Poza tym w
Rossmanach pewnie tez bedzie. Przeslicznie pachnie ta seria, swoja droga :)

pozdrawiam
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

1. Data: 2006-01-23 16:00:33

Od: Juletta <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alveaenerle napisał:

> Ostatnio widzialam ta serie w sklepach drogerii Natura. Poza tym w
> Rossmanach pewnie tez bedzie. Przeslicznie pachnie ta seria, swoja droga :)
>
> pozdrawiam
> monika

Muszę przyznać, że mnie też zaintrygowała. Chyba się skuszę. A czego
używałaś?

1. Data: 2006-01-23 16:20:51

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę przyznać, że mnie też zaintrygowała. Chyba się skuszę. A czego
> używałaś?

no wlasnie ja tez sie kusze caly czas bo jak zaczne kupowac to pewnie
sie skonczy na tym ze cala serie kupie;)))
ale wachalam plyn do kapieli o zapachu figi ...mhh ! potem byl jakis
proszek do kapieli...tez pieknie pachnial... potem balsamy i cala reszta
:))

pozdrawiam
monika

1. Data: 2006-01-23 17:05:22

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę przyznać, że mnie też zaintrygowała. Chyba się skuszę. A czego
> używałaś?

uzywalm szamponu blotnego do włosów-koszmar
i piasek do kapieli-kiepsko sie pieni,zapach drazni gardlo w czasie
nasypywania,zapach ladny i nic pozatym
p.

1. Data: 2006-01-23 18:15:26

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> uzywalm szamponu blotnego do włosów-koszmar
> i piasek do kapieli-kiepsko sie pieni,zapach drazni gardlo w czasie
> nasypywania,zapach ladny i nic pozatym

dzieki Pamana, uratowalas wlasnie moj portfel ;))) czailam sie na ten
piasek.. ciekawe jakie opinie o reszcie kosmetykow?

1. Data: 2006-01-23 20:09:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości news:dr36eo$g84$2@atlantis.news.tpi.pl...
> dzieki Pamana, uratowalas wlasnie moj portfel ;))) czailam sie na ten
> piasek.. ciekawe jakie opinie o reszcie kosmetykow?

To ja dochodzę do wniosku, że ludzie dziwną wodę muszą mieć - po raz kolejny
ktoś pisze, że mu się nie pieni albo nie musuje. U mnie się i pieni, i
musuje, co ja mam w kranie, u licha?

I piasek (figa), i płyn (daktyle), są IMHO świetne.

--
JoP

1. Data: 2006-01-23 20:35:52

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):
> To ja dochodzę do wniosku, że ludzie dziwną wodę muszą mieć - po raz kolejny
> ktoś pisze, że mu się nie pieni albo nie musuje. U mnie się i pieni, i
> musuje, co ja mam w kranie, u licha?

Moze to zalezy od twardosci wody cy cus...? :)

Aduś

1. Data: 2006-01-23 21:22:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moze to zalezy od twardosci wody cy cus...? :)

Może, ale ja mam strasznie, wręcz patologicznie twardą wodę - logiczne więc,
że pienić się nie powinny.

--
JoP

1. Data: 2006-01-23 21:23:09

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musuje, co ja mam w kranie, u licha?
>
> I piasek (figa), i płyn (daktyle), są IMHO świetne.

i to by bylo na tyle z akcji ratunkowej "portfel" ;) sama probuje sobie
na sile wmowic ze to na pewno tylko ladnie pachnie a potem Ty
wyskakujesz i mowisz ze jednak swietne...no to teraz musze na sobie
wyprobowac <lol>

zdrowka
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

SLIM'N LIFT - reklamowany ostatnio w tv markecie czy warto? PILNA POMOC
(odradzam) zakupy w vitanea.pl
bikini
odzywka na suche rozdwojone koncowki
en vogue - poszukuję sukienki [Warszawa]