Wady i zalety wychowania bezstresowego.

51. Data: 2009-12-16 23:55:15

Temat: Re: Wady i zalety wychowania bezstresowego.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 00:51:53 +0100, Paulinka napisał(a):

> Wiesz jeśli mówię na balkonie 'nie wolno się wychylać', to wolałabym,
> żeby organoleptycznie nie poczuli ziemi spadając z 8 piętra.

To możesz im pokazać (albo sami zobaczą) na przykładzie rzuconego
przedmiotu.
--

Ikselka.

52. Data: 2009-12-16 23:56:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 00:53:28 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hgbpld$4b3$21@node1.news.atman.pl...

> A tata ich nie uczy, jak postępować w wypadku spotkania agresywnego kolegi?
> To znaczy- chyba nie uczy ich, że w takiej sytuacji należy się dogadywać?

Wysłać kolegę do kąta?
--

Ikselka.

53. Data: 2009-12-16 23:57:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Do bólu? jednak :-)

Wyłącznie mojego :)

--

Paulinka

54. Data: 2009-12-17 00:01:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 00:57:53 +0100, Paulinka napisał(a):

> Wyłącznie mojego :)

Tak myslisz?
--

Ikselka.

55. Data: 2009-12-17 00:08:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wysłać kolegę do kąta?

Też tak uczyłem: prawym podbródkowym do kąta:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

56. Data: 2009-12-17 00:09:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>

> A tata ich nie uczy, jak postępować w wypadku spotkania agresywnego
> kolegi? To znaczy- chyba nie uczy ich, że w takiej sytuacji należy się

Tata, wbrew temu co chcesz zasugerować (czyli tylko ja mam coś do
powiedzenia) najchętniej by agresora opitolił. Ja wolę rozwiązania
skuteczne. Dziecko, jeśli coś się złego dzieje ma opiekunkę i tam ma
iść, kiedy nas nie ma. Mam chyba farta, bo moje dzieci są lubiane i
tolerowane, jeden agresywny konflikt załatwiłam jak wyżej. Zareagowała
przedszkolanka i się skończył problem.

--

Paulinka

57. Data: 2009-12-17 00:16:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To możesz im pokazać (albo sami zobaczą) na przykładzie rzuconego
> przedmiotu.

Analogia podobna do żelazka, wolę, żeby się nie poparzyli, tylko
słuchali tego, co do nich mówię.

--

Paulinka

58. Data: 2009-12-17 00:17:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak myslisz?

Rózgą nie tłumaczę, więc jeśli kogokolwiek może coś boleć, to mnie moje
gardło.

--

Paulinka

59. Data: 2009-12-17 00:31:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:08:45 +0100, Chiron napisał(a):

> Też tak uczyłem: prawym podbródkowym do kąta:-)

Prawidłowe dogadywanie się w sytuacji agresywnego kolegi :-)
--

Ikselka.

60. Data: 2009-12-17 00:33:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:16:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Analogia podobna do żelazka, wolę, żeby się nie poparzyli, tylko
> słuchali tego, co do nich mówię.

Jak wytłumaczysz im, co to znaczy "gorące"?
--

Ikselka.

No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
No, ale gdzie tu mowa o klapsie?