Walentynki-kusząca kolacja

1. Data: 2006-02-05 17:12:59

Temat: Walentynki-kusząca kolacja
Od: "chybryda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
Jestem tu nowa ..:):) i szczerze "pisząc" mam dwie lewe ręce do gotowania,
jednak wkrótce walentynki i chciałabym zaskoczyc pewnego mężczyznę jakimś
pysznym daniem, deserem itp., dlatego też proszę o przepis na mało
skomplikwane i proste w przygotowaniu danie- może byc kuszące...:):):)

chybryda [:*]
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2006-02-05 17:47:30

Temat: Re: Walentynki-kusząca kolacja
Od: zbigi <z...@s...motocykle.org> szukaj wiadomości tego autora

chybryda napisał(a):

> jednak wkrótce walentynki i chciałabym zaskoczyc pewnego mężczyznę jakimś
> pysznym daniem, deserem itp., dlatego też proszę o przepis na mało
> skomplikwane i proste w przygotowaniu danie- może byc kuszące...:):):)

Podobno tatar jest afrodyzjakiem ;)

3. Data: 2006-02-05 17:59:24

Od: "chybryda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Podobno tatar jest afrodyzjakiem ;)

Hmm... ale co, mam podac sam tatar czy jakos go "przyrządzić"., no i podać w
odpowiedni sposób..:):):)

4. Data: 2006-02-05 19:29:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 05 Feb 2006 18:59:24 +0100, "chybryda" <c...@w...pl>
wrote:

>Hmm... ale co, mam podac sam tatar czy jakos go "przyrządzić"., no i podać w
>odpowiedni sposób..:):):)
>

>chybryda [:*]

Mozesz tego tatara uformowac w serduszko badz w jakies cos
nieprzyzwoitego, co spowoduje rumience badz rechot :))))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2006-02-05 22:04:24

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:aekcu1tntjus5j0tlp574127vm9et159uf@4ax.com...
> Mozesz tego tatara uformowac w serduszko badz w jakies cos
> nieprzyzwoitego, co spowoduje rumience badz rechot :))))))

Cokolwiek nieprzyzwoitego uformowane z mielonego/skrobanego mięsa MUSI
spowodować rechot:) I jeszcze jajo do tego lub dwa:)
O ludzie:))) Robi sie z tego NTG, hehe.

pozdr

cherokee

6. Data: 2006-02-05 22:24:07

Temat: Re: Walentynki-kuszšca kolacja
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cherokee napisał:

> Cokolwiek nieprzyzwoitego uformowane z mielonego/skrobanego mięsa MUSI
> spowodować rechot:) I jeszcze jajo do tego lub dwa:)

Kwestia smaku.
--
pa, BasiaBjk

7. Data: 2006-02-06 10:31:03

Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pysznym daniem, deserem itp., dlatego też proszę o przepis na mało
> skomplikwane i proste w przygotowaniu danie- może byc kuszące...:):):)

Myślę, że na deser tiramisu będzie ok a skoro jesteśmy
przy włoskiej kuchni to na kolację spaghetti + czerwone półwytrawne winko :)
Jeżeli będziesz zainteresowana to wyślę przepis.
Miało być mało skomplikowane no i jest :) ale smacznie :)

Gosia

8. Data: 2006-02-06 11:18:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Feb 2006 22:04:24 -0000, "cherokee" <n...@n...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:aekcu1tntjus5j0tlp574127vm9et159uf@4ax.com...
>
>Cokolwiek nieprzyzwoitego uformowane z mielonego/skrobanego mi?sa MUSI
>spowodowa? rechot:) I jeszcze jajo do tego lub dwa:)
>O ludzie:))) Robi sie z tego NTG, hehe.
>
>pozdr
>
>cherokee

jako NTG...a jajo? a skrobane mieso? to co? kwiatki
/ogrodki/samoloty?? :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2006-02-06 14:22:09

Od: "chybryda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jako NTG...a jajo? a skrobane mieso? to co? kwiatki
>/ogrodki/samoloty?? :PPP
>
>Pierz
>K.T. - starannie opakowana

Do odpowiednio "uformowanego" tatara propunuje odpowiednie podanie go, czyli
jw wspomniano tatar formułujemy w coś co spowoduje usmiech/śmiech u
konsumenta a osoba podająca ( w tym przypadku kobieta/dziewczyna) powinna
włozyć faruszek: skromny, króciutki itp. czarne rajstopki i
szpileczki.....:):):).

smacznego

pozdrawiam

10. Data: 2006-02-06 14:29:11

Od: "chybryda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jeżeli będziesz zainteresowana to wyślę przepis.
>Miało być mało skomplikowane no i jest :) ale smacznie :)

dziękuje za prosty pomysł i bardzo prosze o przepis na obydwa dania ..:):):)

chybryda [:*]
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Karpatka