Walka-ciąg dalszy

51. Data: 2003-08-29 12:27:44

Temat: Re: Walka-ciąg dalszy
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gooshy" <g...@p...onet.pl> wrote in message
news:bingig$j8a$1@uranos.cto.us.edu.pl...
> pytałam kilka razy. zaprzecza. nasi przyjaciele patrząc na nas, słuchając,
> obserwując tez mówią, że to nie możliwe żeby kogoś miał.

Bo miał, ale to już skończone, może własnie po tym przyszła obojętność.

Jacek

52. Data: 2003-08-29 12:36:20

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek napisał:

> nieprawda

Prawda - nienawiść to jakies uczucie, które się czuje do drugiego
człowieka. Obojętność - to brak uczuć.... a obok stoi pogarda.

Eulalka

53. Data: 2003-08-29 12:39:55

Od: "gooshy" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo miał, ale to już skończone, może własnie po tym przyszła obojętność.

wiesz, może jekaś chwila zapomnienia

54. Data: 2003-08-29 12:40:26

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisal:

>Zdarzało mi się.
>Nie bardzo wiem jakie to ma znaczenie.

Ano ma. Tam jest sporo napisane i o milosci, i o leku, i o wzajemnych ich
powiazaniach.

>Są na świecie ludzie, którzy mają w sobie mnóstwo nienawiści, wcale nie
>spowodowanej strachem.

Skad wiesz ?

>Nie można powiedzięc że jak ktoś nie kocha to się boji. Takie stwierdzenia
>to bełkot.

A ze jak ktos kocha, to sie nie boi ?

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

55. Data: 2003-08-29 12:43:08

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...] nienawiść to jakies uczucie, które się czuje
> do drugiego człowieka. Obojętność - to brak uczuć....
> a obok stoi pogarda.

Ja się mogę, acz z oporami, zgodzić, że nienawiść ze strony
drugiego człowieka lepiej zaspokaja pewne potrzeby. Inna sprawa,
czy zaspokojenie tych potrzeb rzeczywiście jest "lepsze".

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

56. Data: 2003-08-29 12:45:12

Od: "jolanta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> Dziwnie jest skonstruowany Twój związek.
> Nie ma w nim dla mnie trzech podstawowych elementów:
> szcunku, szczerości i ZAUFANIA.

Tego tez trzeba sie uczyć,nic nie przychodzi samo.Wraz z wypowiedzeniam
przysięgi nikt nie staje sie dobrym małzonkiem.To ,ze maz gooshy
prawdopodobnie dopiero teraz przechodzi taka szkołe(dorastania do roli
partnera, a pozniej i jej przyjaciela- mam nadzieje)nie skazuje ich zwiazku
na niepowodzenie.Pewne rzeczy wychodza w "praniu" czyli podczas wspólnego
zycia i nie da sie przewidziec (mimo jakiegos wyobrazenia o wspólnym
zyciu),ze zawsze bedzie rózowo.Nie wszyscy sa w równej mierze odporni na
przeciwnosci - niestety.
Maz gooshy okazał sie chyba mało odporny...za to gooshy silna za ich dwoje.I
dlatego wydaje mi sie ze moze sie im udać przejsc przez to .

> Bała bym się żyć z człowiekiem, którego nie
> mogę zrozumieć,
> który ukrywa przede mna swoje uczucia.

Dlaczego zaraz bała?Gooshy wcale nie mówi ze go nie zna.Teraz jest trudna
dla nich sytuacja o której on nie chce albo nie bardzo potrafi mówić...badz
nie bardzo wie co mówic ,gdyz sam nie wie czego tak na prawde na dzien
dzisiejszy chce.

> Nie mówiąć już o tym, ze nie
> wyobrazam
> sobie takiego faceta w roli ojca.

Zupełnie sie z tym nie zgodzę.

> Poza tym zastanawia mnie, jak Twój TŻ może twierdzić, że Cię nadal kocha,
> widząc, ze przez niego cierpisz...
> IMO może gdybyś nie była mu tak bardzo podporządkowana, on nie byłby tak
> bardzo bezczelny.

Zwiazki dwojga ludzi sa bardziej skomplikowane i nie da sie tak
powiedziec:"skoro mówisz ze mnie kochasz to masz byc do mnie miły"
Pewnie wiele spraw sie na to złozyło ze wyszła ta jego gorsza natura i
oschłośc w stosunku do żony.

IMHO wiele pracy czeka ten zwiazek,szkoda ze narazie wydaje sie ze pracuje
nad tym tylko gooshy..ale zycze jej by sie w koncu opamietał.
...ze tez czasami nie moze sie obyć bez bólu ,łez...

> Pozdrawiam
> Paulinka

~Jola~
<Mów, co masz do powiedzenia, a nie to, co powinieneś>

57. Data: 2003-08-29 12:46:37

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> słuchając,

> wiesz, może jekaś chwila zapomnienia

Ale pokazała że jest atrakcyjny, a potem może dostał kubeł zimnej wody na
głowę że to koniec.
Albo może nawet ostry warunek. Ona albo Ty. I teraz myśli.

Jacek

58. Data: 2003-08-29 12:48:05

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@k...pl> wrote in message
> Użytkownik Jacek napisał:

> Prawda - nienawiść to jakies uczucie, które się czuje do drugiego
> człowieka. Obojętność - to brak uczuć.... a obok stoi pogarda.

Wolę jak dla kogoś jestem obojętny niż gdy mnie ten ktoś nienawidzi, a Ty ?

Jacek

59. Data: 2003-08-29 12:49:19

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości news:

> rzekonac, ze 'ze mna bedzie Ci najlepiej'. Na miejscu gooshy - nawet gdyby
maz

> ze mna zostal i naprawilibysmy ten zwiazek - chyba cale zycie bym sie
> zastanawiala, czy jest ze mna, bo rzeczywiscie na nowo mnie pokochal, a
moze
> dlatego, ze stwierdzil, ze ze mna bedzie mu najwygodniej.

Duniu, to zależy, jak by się zachowywał. Jeżeliby miłość naprawdę rozkwitła
na nowo, pewnie nie miałabyś wątpliwości...

boniedydy

60. Data: 2003-08-29 12:55:18

Od: "gooshy" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pokazała że jest atrakcyjny, a potem może dostał kubeł zimnej wody na
> głowę że to koniec.
> Albo może nawet ostry warunek. Ona albo Ty. I teraz myśli.

powiedziałam mu cos takiego: że nie wiadomo co bedzie. może byc lepiej, może
być gorzej. czasami nie warto sprawdzać, bo pewne drzwi powinny zostac
zamkniete na zawsze, nie powinno się ich otwierać.

G.

prawo bezrobotnego
Rodzinna wyprawa na Białoruś - SPAM???
Pozale sie troszke