Wannna z "aneksem" prysznicowym

1. Data: 2004-06-06 10:51:20

Temat: Wannna z "aneksem" prysznicowym
Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Widziałem coś takiego w reklamówce warszawskiej firmy (ja Szczecin).
Wygląda jak zwykła prostokątna wanna lecz na koncu jest wpisany w nia
półokrąg (ze ścianką), w którym jest właśnie prysznic. Prysznic jest
osłonięty ćwierćwalcem plexi (idzie od ściany do środka okręgu). Pryska
więc
tylko na wanne. Oczywiście wanna jest w rogu pomieszczenia.
Niestety żona zrobiła przadki i moge jedynie pokazać szkic.
www.viknet.pl/apple/wanna.jpg

Problem w tym, ze dysponuję powierzchnią 150x110 cm i nie wiem, czy
znajde gdzieś podobne rozwiązanie o tych gabarytach.
Wanna niesymetryczna, ktora posiadam obecnie nie jest typowa i nie
znalazlem dla niej osłony.
Ponadto osłony te tworza cieżka wysoką ścianę zajmującą optycznie
łazienkę. Ceny (podobnej lecz nie pasującej) też ie potrafię uzasadnić -
1300 zł za kawałem plexi. Wolalbym wymienić wszystko - nawet drożej.

--

Pozdrawiam
Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-06 21:43:05

Temat: Re: Wannna z "aneksem" prysznicowym
Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wanna niesymetryczna, ktora posiadam obecnie nie jest typowa i nie
> znalazlem dla niej osłony

a po ile w ogole widziales tego typu zaslony? Byly praktyczne? Ja widzialem
mimochodem tylko jedna, ale za to w cenie kosmicznej kilkuset zlotych
(>500).
--
Olleo

1. Data: 2004-06-07 06:21:09

Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> półokrąg (ze ścianką), w którym jest właśnie prysznic. Prysznic jest
> osłonięty ćwierćwalcem plexi (idzie od ściany do środka okręgu). Pryska

Producenta nie pamietam, ale cena wanny z parawaniem i panelem
natryskowym to bylo ~6500pln :)
Moze jak dzis bede w sklepie to zobacze kto to robi - moze da sie kupic
wersje bez panela.

> [...]
> łazienkę. Ceny (podobnej lecz nie pasującej) też ie potrafię uzasadnić -
> 1300 zł za kawałem plexi. Wolalbym wymienić wszystko - nawet drożej.

Huppe robi lekko wygladajace oslony, skladajace sie z roznej ilosci
segmentow, np. 3. Sklada sie ja calkowicie na sciane.
Cena faktycznie ~1200pln za wersja podstawowa.
Sa tez wersje bezramowe, wygladaja swietnie, ale cena >2000pln...
Tez sie dziwie czemu takie ceny, ale jak jest popyt to czemu nie ?

Aaaa - KOLO nie tak dawno wypuscilo podobny parawan - skladane ramy, ale
musisz zobaczyc - mnie estetyka zupelnie nie odpowiadala...

Adam

1. Data: 2004-06-07 21:41:02

Od: "owrank" <owrank@usunto_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Olech" <L...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko na wanne. Oczywiście wanna jest w rogu pomieszczenia.
> Niestety żona zrobiła przadki i moge jedynie pokazać szkic.

IMHO Sanplast ma cos takiego w ofercie - nie jest to dokładnie rzut
prosotątny tylko lekko zaokrąglany w części natryskowej. De facto jest to
hybryda kabiny z wanną (a nie wanna z parawanem) i IMHO wyglda doprawdy OK
aczkolwiek przygotowałbym się na sporą ceną.

1. Data: 2004-06-07 22:23:26

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

owrank typed:
> [...]

> jest to hybryda kabiny z wanną (a nie wanna z parawanem) i IMHO
> wyglda doprawdy OK aczkolwiek przygotowałbym się na sporą ceną.

Dziekuję wszystkim za odpowiedz. Niestety mimo szczerych chęci nie
sprawdze Sanplastu. Polscy sprzedawcy są bowiem totalnymi AMATORAMI, na
przykładzie www.sanplast.pl można zobaczyć jak traktuja klienta (w
innych polskich firmach tez mi się zdarzylo). Wiekszosc podstron
wyswietla "przebudowa".
Jak mozna w ten sposob traktowac swoja oferte. Toż to brak szacunku nie
tylko dla klienta ale i dla siebie, bo się ośmieszają. Z jednej strony
wydaja pieniądze na reklamy i sponsoring - z drugiej taka wsypa.
Łaskawcy oferują wysylke katalogu choc musze odpowiedzieć CO mnie
konkretnie interesuje (nazwa linii) - skad mam wiedzieć skoro nie moge
sprawdzic ;)

Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-08 05:07:59

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.06.2004 00:23, Użytkownik Leszek Olech napisał:

> [...]

Jeśli chcesz to sprawdź stronę http://www.ravak.cz - nie wiem czy mają
coś takiego w swojej ofercie ale wg mnie wybór mają duży.

> Polscy sprzedawcy są bowiem totalnymi AMATORAMI, na
> przykładzie www.sanplast.pl można zobaczyć jak traktuja klienta (w
> innych polskich firmach tez mi się zdarzylo).

Tu chyba trochę generalizujesz.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-06-08 05:16:51

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.06.2004 07:07, Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

> Jeśli chcesz to sprawdź stronę http://www.ravak.cz

Jest też wersja polska http://www.ravak.pl a na niej
http://www.ravak.pl/?page=t1

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-06-08 06:14:31

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:40c54947$1@news.vogel.pl,
Wojciech Ściesiński typed:

> Tu chyba trochę generalizujesz.

Pobodne strony w budowie spotkałem (dla firm oczywiscie) tylko w naszym
pieknym kraju. Cale szczescie ponad 99% nie robi takich rzeczy :)

Dzieki za adres!

Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-09 06:36:21

Temat: Odp: Wannna z "aneksem" prysznicowym
Od: "kuba" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Olech <L...@k...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9usus$1vjo$...@m...viknet.pl...
> [...]
> łazienkę. Ceny (podobnej lecz nie pasującej) też ie potrafię uzasadnić -
> 1300 zł za kawałem plexi. Wolalbym wymienić wszystko - nawet drożej.

Witam !

Sam kiedyś szukałem takiego rozwiązania i znalazłem firmę Duscholux. Mają
tam dość ciekawe rozwiązania dla małych łazienek. Problem w tym iż należy
być przygotowanym na wysokie ceny.

http://duscholux-profi.de/dlxInt/acmhome.nsf/vconten
t/strona_głównapl?OpenDo
cument&Land=Pl

KUB-ek

1. Data: 2004-06-09 22:05:01

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:ca6ba5$86c$1@atlantis.news.tpi.pl,
kuba typed:

> [...]
> Mają tam dość ciekawe rozwiązania dla małych łazienek. Problem w tym
> iż należy być przygotowanym na wysokie ceny.

BINGO !
To dokładnie zestaw PICOLO TWIN + brodzik lecz wychodzi na to, że jest
szerszy niż przypuszczałem - chyba przekracza 110 cm
Z kolei Piccolo DUO jest węższe lecz nie ma wymiarów na stronie.
Zobaczymy co ONI mi napiszą
THX
Leszek

prosze o pomoc przy zakupie maszyny do szycia
jaki piec do chleba
provider lub siec osiedlowa w Brwinowie
jak wynajac mieszkanie
Kawalerka do wynajęcia