Wannna z "aneksem" prysznicowym

From: "Leszek Olech" <L...@k...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Wannna z "aneksem" prysznicowym
Date: Sun, 6 Jun 2004 12:51:20 +0200

Witam
Widziałem coś takiego w reklamówce warszawskiej firmy (ja Szczecin).
Wygląda jak zwykła prostokątna wanna lecz na koncu jest wpisany w nia
półokrąg (ze ścianką), w którym jest właśnie prysznic. Prysznic jest
osłonięty ćwierćwalcem plexi (idzie od ściany do środka okręgu). Pryska
więc
tylko na wanne. Oczywiście wanna jest w rogu pomieszczenia.
Niestety żona zrobiła przadki i moge jedynie pokazać szkic.
www.viknet.pl/apple/wanna.jpg

Problem w tym, ze dysponuję powierzchnią 150x110 cm i nie wiem, czy
znajde gdzieś podobne rozwiązanie o tych gabarytach.
Wanna niesymetryczna, ktora posiadam obecnie nie jest typowa i nie
znalazlem dla niej osłony.
Ponadto osłony te tworza cieżka wysoką ścianę zajmującą optycznie
łazienkę. Ceny (podobnej lecz nie pasującej) też ie potrafię uzasadnić -
1300 zł za kawałem plexi. Wolalbym wymienić wszystko - nawet drożej.

--

Pozdrawiam
Leszek Olech