Re: Warszawa rządzi na prk!

1. Data: 2003-08-08 14:43:38

Temat: Re: Warszawa rządzi na prk!
Od: "mmargaret" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ownica(dżudżu)" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bgul3d$flc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wreszcie stało się!
> Warszawa rządzi na prk!
> A nie jakieś emigracyjne obwiski!!!
> Dżdżownica

Ludzie !!! Jaka ty (z premedytacja) jestes denna, albo denny. Nie chce mi
sie nazywac ciebie larwa ty robalu, ale w zyciu nie spotkalam tak ulomnej i
godnej pozalowania istoty jak ty.

Ludzie jestem z tych pasywnych czytaczy :-) ale flaki mi sie przed chwila
wywrocily do gory nogami. Tak uwielbialam ta grupe. Zlitujcie sie. Zrobmy
tak. Cokolwiek robal dzdzownic nie napisze, zignorujmy to. Czy to bedzie
przepis, czy kolejna obrazliwa zaczepka. Nie opisujmy nic. Ani jednego
posta. Moze to chociaz odczuje ??? Choc watpie...

Malgos

1. Data: 2003-08-08 14:46:25

Od: "mmargaret" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-08 15:48:04

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

mmargaret wrote:
[ciach]

> [...]
> przepis, czy kolejna obrazliwa zaczepka. Nie opisujmy nic. Ani jednego
> posta. Moze to chociaz odczuje ??? Choc watpie...

Od poczatku stosuje te metode. Nie reaguje w ogole na te bzdury dzdzownicy
(Nie chce obrazac Warszawiakow, oczywiscie). Ja sie przylaczam! Bede bral
udzial tylko w watkach zwiazanych z kuchnia. Na wiadomosci dzdzownicy nie
odpisuje, na zadne!
Zapraszam do milczacej kontrabandy przeciwko dzdzownicy!

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-08-08 15:51:38

Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bh0gn3$sm7$1@news.polbox.pl...
> Zapraszam do milczacej kontrabandy przeciwko dzdzownicy!
Ciekawe co będziecie przemycać przeciwko dżdżownicy. "Świerszczyki" dla
Oraczowej?
makary

Ciasto ze sliwkami...chyba przepis Władysławy :)
Garnki nierdzewne, teflonowe
placki drożdzowe z jabłkami
Banany
smażone banany