Chleb z maszyny

1. Data: 2003-08-08 15:12:58

Temat: Chleb z maszyny
Od: "Justyna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ostatnio nabylam maszyne do pieczenia chleba Alaska.
Pierwsze eksperymenty pomyslne, dlatego szukam przepisow na taki chleb
(oczywisciew ze skladnikow do kupienia u nas
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2003-08-08 16:42:43

Temat: Re: Chleb z maszyny
Od: j...@w...pl (jm) szukaj wiadomości tego autora

witam,

w wiadomosci z dnia 8 sierpnia 2003 (17:12:58) mozna przeczytac:

> Ostatnio nabylam maszyne do pieczenia chleba Alaska.
> Pierwsze eksperymenty pomyslne, dlatego szukam przepisow na taki chleb
> (oczywisciew ze skladnikow do kupienia u nas

chlebek pszenny

- 270 ml wody
- 2 i 1/2 lyzki odtluszczonego mleka w proszku
- 2 i 1/2 lyzki oleju
- 2 i 1/4 lyzki cukru (ja daje ok 1 lyzki)
- 2 i 1/4 lyzeczki soli
- 1/2 kg maki pszennej typ 550
- 1 i 1/4 lyzeczki drozdzy w proszku (ja uzywam dr.oetkera)

wlaczasz program normal i piecze sie chlebek :) wazne aby skladniki
byly wkladane do maszyny w podanej kolejnosci

smacznego :)

--
pozdrawiam,
jm

jaka to smutna epoka, w ktorej latwiej rozbija sie atomy, niz
rozprasza ludzkie przesady. (albert einstein)

Re: Warszawa rządzi na prk!
Ciasto ze sliwkami...chyba przepis Władysławy :)
Garnki nierdzewne, teflonowe
placki drożdzowe z jabłkami
Banany