Re: Warszawianki drogie...

Data: 2005-05-20 10:39:44
Temat: Re: Warszawianki drogie...
Od: "Maga" <v...@u...pl>

From: "Mme Kitzmoor" <
spamowi@mowie.nie>

Newsgroups: pl.rec.uroda
Sent: Friday, May 20, 2005 6:56 AM
Subject: Re: Warszawianki drogie...

> Też niezbyt im do tej pory ufałam, ale może teraz spróbuję :) Gdzie można
> dostać Toleriane i Eco Cosmetics? Sądzisz, że w zielarni będą?

Toleriane to LRP, więc praktycznie w każdej aptece zapewne.
Z Eco jesttrochę gorzej, z tego co wiem, są w Żółtym Cesarzu,to gdzieś na
Mokotowie,
oraz tu koło mnie, w Sadyba Bestmal, w takim sklepie Rajski Ogród ze zdrową
żywnością. Większe zakupy osobiście robię tu:
http://www.ekologiczny.pl.
tam
też są adresy sklepów, gdzie je można dostać. Eco ma tą zaletę, że nie
zawiera SLS, czyli tego sztucznego i szkodliwego ponoć spieniacza, a
Toleriane mimo, że dla alergików, zawiera go na wysokim bardzo miejscu.
Pozdrówka i powodzenia życzę w poszukiwaniach.
Maga