Och jak ja lubie, lubię, lubię...

41. Data: 2007-09-26 10:51:56

Temat: Re: Och jak ja lubie, lubię, lubię...
Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lubić czy przestać lubić?
> ;-P
>
> --

A uwazasz ze przy ktorej wersji Gawreon by sie usmial?

42. Data: 2007-09-26 10:52:57

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> To na potwierdzenie:
> http://picasaweb.google.pl/otrzym/Natalia/photo#5114
435603404989938

śliczna.
:)

pozdr
o.

43. Data: 2007-09-26 11:12:39

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <K...@t...net> napisał w wiadomości

> Zycie to cos co zostalo ci dane wbrew tobie.

Ja myślę tak:
Zycie zostało dane MNIE, a nie _wbrew_ mi.
Jestem za nie po prostu wdzięczna (mniej ważne ewentualne
wpadki/kaprysy/zachcianki rodziców)
Staram się więc wykorzystać MOJE zycie najfajniej jak potrafię.
DLA MNIE. (i dla bliskich)

Nie zawsze tak myślałam, ale od kiedy tak myślę, żyje mi się łatwiej i
przyjemniej.
A poza tym, po co zbytnio filozofować, fajnie po prostu zyć.

pozdr
o.

44. Data: 2007-09-26 11:58:22

Temat: Re: Wartość życia
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:

> U nas tej zagadki nie ma. Mechanizmy są znane i jemu i mnie.
> Spoko, wyjdzie z tego i jeszcze jaki! ;)
>
> Po prostu życie moje (więc w tym i jego) bardzo odbiegało od normy.
> Przez to ma miejscami duże braki w doświadczeniu ale też i dużą nadwyżkę
> gdzieniegdzie. Trochę inaczej niż inni, ale jak wyrówna to będzie super. :)
>
> - JaKasia

To życzę wyrównania, bardzo gorąco życzę :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

45. Data: 2007-09-26 11:58:27

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2007-09-26 22:20:22

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia " <a...@g...pl> wrote in message

> .. to moje życie! :)
>
> Chyba tak nie umie lubić nikt!

Sadze, ze potrafilbym bardziej, ale sie nad tym nie zastanawiam.
Po co?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

47. Data: 2007-09-26 22:22:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <a...@g...pl> wrote in message

> Kubusiem Puchatkiem,

Nie znosze skurwiela.
Nie znosilem tych zaszczanych przygod.
Wskazalas rzeczy, ktore przezylas, a nie masz tak czasami ze lubisz zycie,
dlatego ze jeszcze czegos NIE przezylas, zwlaszcza negatywnego?

48. Data: 2007-09-26 22:25:13

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"ostryga" <z...@v...pl> wrote in message

> Mój wolny zawód, że ciągle robie coś innego i nowego, w różnych godzinach
> i z różnymi ludźmi.
> więc jeśli dobrze się zorganizuję, mogę np. spędzić 2 godziny w ciągu dnia
> na kocu w parku, (wczoraj) i czytać książkę, opalać się, słuchać muzyki.
> W pracy szkolę ludzi, którzy pracują w korporacjach od 8 do 8 bez
> wytchnienia. Ja ich uczę jak efektywnie pracować a powinnam ich raczej
> uczyć, jak efektywnie wypoczywać. ;)

Naiwniacy. Sam bylem takim trybem - do niedawna, ale pierdolnalem prace i
jestem na swoim.
Bede szczurem sam dla siebie i to mi sie podoba. Przeszkolisz mnie,
hehehe....

> Lubię moj spokoj i moj wolny czas.

Podstawa.

> lubie podejmowac szybkie ryzykowne decyzje.

Bez emocji zycie jest do pizdy.

> Lubię się spierać, wyrazac opinie, dyskutowac,

Uwielbiam to kurwa.

> kupowac bulki w najblizszym sklepie,

Nie wpierdalam pieczywa.

> Czego chciec wiecej? ;)

Ostrego rzniecia?

49. Data: 2007-09-26 22:26:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> A mnie wczoraj około południa urodziła się wnuczka! Lubię i moje życie
> także! :)

Teraz wiadomo dlaczego zawsze byles taka pierdola i nudziarzem

50. Data: 2007-09-26 22:27:41

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <K...@t...net> wrote in message

> ja nie kocham rzeczy na ktore nie wyrazilam zgody, nie akceptuje ich i
> ciezko mi sie z nimi zyje, wiec ciezko mi sie zyje w moim zyciu.

Jestes ochrzczona?
Bo dla mnie kretynizmem jest chrzczenie dziecka przez rodzicow.
Idioci po prostu.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem
niemoc
dobry psycholog w warszawie