Re: Wasze dzieci.

Data: 2005-01-06 12:35:56
Temat: Re: Wasze dzieci.
Od: Fioletowy Kot <S...@v...pl>

Z. Boczek napisał:

> Niewiarygodne - dla mnie.

Przecież co w tym nie do wiary? Webcamy, są do dupy, bo lecą klatkami, nie
mają żadnej treści, co najwyżej jakiś facet, który sobie wali, czy coś
takiego. Filmy erotyczne, czy porno, są o wiele lepsze.

> IMHO 14-latek nie kumałby 80% z tamtych klimatów.
> O alt.pl.niusy.czytniki.dialog (czyli zainteresowaniem/wiedzą nt.
> niektórych podstawowych/lepszych czytników) już nie wspominam.

dialoga używam, bo jest wygodniejszy, i przede wszystkim lepszy, od OE.

> Cały spis Twoich grup to mieszanka absurdów (w które jeszcze mógłbym
> uwierzyć) ze zbyt poważnymi/ścisłymi jak na 14 lat.

Rzuć swoje.

> Czternastolatki ciupią w Counter Strike'a, Unreal'a i inne
> filmopodobne jatki, a nie siedzą na newsach.

Call of Duty - w moim wykonaniu. Mam swój klan.

> To tak, jakbyś mi napisał, że masz 22 lata, a przy krytycznych
> wyjątkach w działaniu programów przeglądasz "Szczegóły" i naprawiasz
> błędy.

Mi nie bardzo chce się cokolwiek naprawiać, reinstaluje system.
Mam dużą wprawę. ;) Przynajmniej musze to robić raz na 30dni. Kiedy kończy
się trial.

> Może jeszcze Catia'ę lub Ansysa opanowałeś, bo są tutoriale (i znasz
> angielski)?

Nie, chciałem kiedyś programować, ale mi się odechciało. Zabrałem się za
C++, ale stwierdziłem, że to nie dla mnie, i dałem sobie z programingiem
spokój. Teraz tylko grafika.

> Miałem przyjemność wielokrotnie stawiać na nogi komputer małolatów i
> uwierz - żaden nie miał PS, żaden nie siedział na usenecie (nie
> wspominam o zasadach), ba! żaden nie znał IRCa, żaden nie miał na
> kompie nic poza grami i filmami (i ew. Office'm, 'bo tu taki znajomy,
> dobry z komputera, mi to właśnie wgrał') - i wiem, jak wygląda bodajże
> C:\ u takich ludzi (włos się jeży).

A wiec, PS mam bo, zajmuje się grafiką. Jak jakiś ziom interesuje się
miksowaniem, to ma do tego programy. (już nie pamiętam nazwy) Jeśli ktoś
ciekawi się czym innym, to ma o tym informacje/narzędzia. Co w tym takie
szczególnego, że ja akurat wybrałem grafikę?

> Niedbałość wygląda na sztuczną, jeśli chodzi o ścisłość.
> To tak, jakby na dobrym portrecie akwarelami z oka 'przypadkiem'
> pociekła farba.
> Jakbyś robił półmetrową linię prostą od ręki i 'przypadkiem' zadrżała
> Ci ręka dopiero na trzech ostatnich cm.
> Biorę to na intuicję.

Obrażasz mnie.

> To tak, jakbyś opisał na stronie relacje z rodzicami w formie języka
> programowania (if/else, goto, end, itp - nie chce mi się myśleć nad
> porządnym przykładem) albo umieścił szkielet portalu na PHP własnego
> autorstwa.
> Nie ten etap rozwoju.

PHP jest ble. Nie lubię tego języka. Poza tym, nie stronie nie potrzebuje
niewiadomo czego. A jak już to biorę gotowce.

> Nie. O próg wiekowy używający w/wym określenia.
> Czternastolatki mówią: siema ziomal, jechanka, miazga, cool, laseczko
> - i inne 'lujowe' sloganiki :]

Chociażby, chuj ci w dupę, spierdalaj, jeb się, ssij. Tego używam aż za
często.

> Naprawdę mógłbym Cię jeszcze długo punktować - ale nie mam zamiaru
> przekonywać Cię(?) do swoich racji.

Ile masz lat?

> To się po prostu _czuje_.

Idź się napraw. ;)

> I szukasz ich na psr lub na dialogu?

Nie, tylko napisałem to z ironią, i pewnym podtekstem. Nie wiesz jakim?
Cały czas sugerujesz, że nie mam tylu lat za ile się podaje. A za kogoś
młodszego podają się tylko pedofile.

Dziękuje, i nie obrażaj mnie więcej.

--
Co komu do tego skoro i tak mniejsza o to.

GG#7526231