Re: Wasze dzieci.

Data: 2005-01-05 23:46:27
Temat: Re: Wasze dzieci.
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl>

Fioletowy Kot w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Po kij mi webcam, jak mam lepsze i treściwsze filmy porno.

Niewiarygodne - dla mnie.

> [alt.pl.tvn.bigbrother]
> [pl.rec.humor.najlepsze]

IMHO 14-latek nie kumałby 80% z tamtych klimatów.
O alt.pl.niusy.czytniki.dialog (czyli zainteresowaniem/wiedzą nt.
niektórych podstawowych/lepszych czytników) już nie wspominam.

Cały spis Twoich grup to mieszanka absurdów (w które jeszcze mógłbym
uwierzyć) ze zbyt poważnymi/ścisłymi jak na 14 lat.

> Co w tym trudnego?

Czternastolatki ciupią w Counter Strike'a, Unreal'a i inne
filmopodobne jatki, a nie siedzą na newsach.

To tak, jakbyś mi napisał, że masz 22 lata, a przy krytycznych
wyjątkach w działaniu programów przeglądasz "Szczegóły" i naprawiasz
błędy.

> To nie takie trudne. Są tutoriale. Poza tym photoshop, jest łatwy w
> obsłudze.

Może jeszcze Catia'ę lub Ansysa opanowałeś, bo są tutoriale (i znasz
angielski)?

Miałem przyjemność wielokrotnie stawiać na nogi komputer małolatów i
uwierz - żaden nie miał PS, żaden nie siedział na usenecie (nie
wspominam o zasadach), ba! żaden nie znał IRCa, żaden nie miał na
kompie nic poza grami i filmami (i ew. Office'm, 'bo tu taki znajomy,
dobry z komputera, mi to właśnie wgrał') - i wiem, jak wygląda bodajże
C:\ u takich ludzi (włos się jeży).

> Bo mi się nie chce. ;]

Niedbałość wygląda na sztuczną, jeśli chodzi o ścisłość.
To tak, jakby na dobrym portrecie akwarelami z oka 'przypadkiem'
pociekła farba.
Jakbyś robił półmetrową linię prostą od ręki i 'przypadkiem' zadrżała
Ci ręka dopiero na trzech ostatnich cm.
Biorę to na intuicję.

> Mieszkam w domu jedno rodzinym, nie wiem dlaczego to napisałem. ;)

To tak, jakbyś opisał na stronie relacje z rodzicami w formie języka
programowania (if/else, goto, end, itp - nie chce mi się myśleć nad
porządnym przykładem) albo umieścił szkielet portalu na PHP własnego
autorstwa.
Nie ten etap rozwoju.

> Znam język angielski? O to chodzi?

Nie. O próg wiekowy używający w/wym określenia.
Czternastolatki mówią: siema ziomal, jechanka, miazga, cool, laseczko
- i inne 'lujowe' sloganiki :]

> Hehehe, kolejny który mówie że nie mam 14 lat.

Naprawdę mógłbym Cię jeszcze długo punktować - ale nie mam zamiaru
przekonywać Cię(?) do swoich racji.
To się po prostu _czuje_.

> Hej młode dziewczynki, zapraszam na priva. Błehehe. ;)

I szukasz ich na psr lub na dialogu?

--
A lekcje kiedy odrabiasz? :]