Re: Wasze dzieci.

Data: 2005-01-04 23:58:33
Temat: Re: Wasze dzieci.
Od: "lidia" <l...@b...de>

witam wszystkich
sporo w tym racji co napisales, mam syna 12 lat to chyba jeszcze jestem
przed burza ale i tak wiem ze lamal zakazy, ostatnio dowiedzialam sie ze
chodzil po torach s-bahna bo kolega go namowil
jedno jest pewne powinnismy sie wyrazac o swoich dzieciach pozytywnie i nie
po to aby sie budowac ale po to aby je budowac
nie jestesmy w stanie wplynac na wszystko co robia nasze dzieci ,moze i
dobrze niech maja okazje same poznawac...
nasza rola ogranicza sie jedynie do dawania im pewnych wskazowek i
przykladu, zabrannianiem nic nie zdialamy a wrecz zaszkodimy
nie mniej jednak otoczeniu nie zdradzam ze udal sie na tory ale ze ma 2 z
deutsch , to zdrowa reakcja po co ma byc szykanowany przez obce osoby jesli
ma dostac kare to ode mnie reszta wara od niego!!!
moze wlasnie dzieki temu wiem o tych torach...
cdn
pozdrawiam lidia