WaterPik

1. Data: 2002-09-27 12:44:51

Temat: WaterPik
Od: "Maras" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
czy ktoś związany bliżej ze stomatologią może polecić gdzie w Poznaniu lub
okolicy można nabyć urzędzenie WaterPik ?

--
Pozdrowienia,
Marek

2. Data: 2002-09-27 13:25:45

Temat: Re: WaterPik
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maras" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
> czy ktoś związany bliżej ze stomatologią może polecić gdzie w Poznaniu lub
> okolicy można nabyć urzędzenie WaterPik ?

w aptece powinni miec, a jak nie maja to ponudz troszeczke :) - sprowadza.
zreszta nawet nudzic nie trzeba, wystarczy powiedziec ze sie bardzo chce to
miec...

Adam

3. Data: 2002-09-27 14:32:14

Od: "megi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć,
> czy ktoś związany bliżej ze stomatologią może polecić gdzie w Poznaniu lub
> okolicy można nabyć urzędzenie WaterPik ?

Zajrzyj do sklepów stomatologicznych, oni na pewno mają.
Jeśli chodzi o irygatory to Oral-b/Braun też je produkuje- są dostępne w
każdym większym sklepie AGD czy hipermarkecie(WaterPiki niestety tylko w
sklepach specjalistycznych). Ja mam Orala i jestem bardzo zadowolona :-).

Pozdrawiam,
megi

4. Data: 2002-09-30 07:10:06

Od: "Monika Krause" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ktoś związany bliżej ze stomatologią może polecić gdzie w Poznaniu lub
> okolicy można nabyć urzędzenie WaterPik ?

WaterPiki są dostępne w hurtowni stomatologicznej przy ul. 3 Maja w bramie.

Pozdrawiam
MK

antydepresanty a sex - jaki wpływ
candida albicans