candida albicans

1. Data: 2002-09-27 12:24:25

Temat: candida albicans
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Po raz pierwszy na grupie. :)

Od dwoch lat mecze sie z C.A.
Zaden lekarz tego nie wykryl - wykryla metapatia. Na szczescie, bo juz
mialam dosc posadzania mnie o anemie spowodowana wegetarianizmem.

Jedyne wiadomosci na temat tej choroby i leki, to amerykanskie.
Jak to sie leczy "po polsku"?

pozdrawiam

Sandra

2. Data: 2002-09-27 17:02:24

Temat: Re: candida albicans
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Można spróbować :
> - Natamycin (Natamycyna) : Natamycyna tabl. dopochwowe 25 mg
> - Clotrimazole (klotrymazol) : Clotrimasolum tabl. dopochwowe 100 i 500 mg
> - Miconazole ( Mikonazol) : Mikonazol krem 2%

Ale to nie o to chodzi!
Chodzi o candidę ogólną, w organiźmie.

Zresztą znalazłam stronę polską.
Dziwi mnie tylko, że nigdzie nie mogę znaleźć leków. Wszędzie tylko
paraleki.

Sandra

3. Data: 2002-09-28 17:55:15

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> a własciwie to jakie masz objawy? nie wiem czy chodzi o przewod pokarmowy
> czy o jakies inne miejsce bytowania candida albicans.Z tego co wiem to one
> wystepuja naturalnie w ustroju w niewielkich ilosciach na blonach
sluzowych
> i tylko w sprzyjających warunkach wywołują jakąs objawową infekcjenp.w
jamie
> ustnej czy pochwie.

Objawow sa setki.
Juz znalazlam strone o candidzie i wiem juz jakie leki brac.
http://altcancer.w.interia.pl/candida_1.htm

Szkoda, ze lekarze tak malo o niej wiedza. Zaoszczedziloby mi to dwoch lat
cierpien, nie mowiac juz o wizytach u lekarzy.

Sandra

4. Data: 2002-09-28 21:10:59

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajrzałam na tą strone i okazuje sie ze chyba niewiele ma ona wspolnego z
> konwencjonalna medycyna. Ciekawa jestem kto to zakazenie rozpoznał jeśli
nie
> lekarze i na jakiej podstawie?Testy mykologiczne?.Wciąż jestem ciekawa
tych
> setek objawow.życze udanej kuracji,jeśli zaś nie pomoże to jest jeszcze
> wiele metod uzdrawiania,może bioenergoterapia .?

Lekarze leczyli mnie na wiele objawow, ktore wracaly, bo przyczyna jest
candida.
Nie lekarze ja wykryli, bo tym, z ktorymi mialam do czynienia, nie chcialo
sie daleko szukac. Wystarczylo, ze sie dowiedzieli, ze przez 8 lat nie
jadlam miesa. I to wedlug nich wyjasnialo wszystko. Tylko, ze okazalo sie,
ze po tym jak zaczelam jesc drob i ryby czuje sie jeszcze gorzej. Fatalne
wyniki badan od 2 lat.

W koncu znalazlam metapatie. Laser, ktory bada caly organizm. I tam mi
wyszla candida. Poczytalam o niej troche i wszystko sie zgadza.

Nie rozumiem tej ironii. Skoro lekarze przez dwa lata nie umieja, albo nie
chca znalezc przyczyny, to nic dziwnego, ze zaczelam szukac gdzie indziej.

Bardzo chcialabym leczyc sie farmakologicznie i bede. Ale nie pojde do
lekarza, ktory wybaluszy na mnie oczy, albo bedzie rownie ironiczny.

Sandra

5. Data: 2002-09-28 21:12:57

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> A tak z ciekawości to mogłabyś wymienić parę objawów. Pytam bo podejrzewam
> się o to samo i żaden z lekarzy jakoś nie chce dać temu wiary.

Podaje namiary na pare stron, ktore udalo mi sie znalezc.
http://altcancer.w.interia.pl/candida_1.htm
http://www.wholeapproach.com/index.shtml
http://republika.pl/hendrys/

pozdrawiam

Sandra

6. Data: 2002-09-29 09:24:33

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.

> Jak mowia klasycy: kazdy trudny problem ma proste, falszywe rozwiazanie.

Lekarzom trudno sie przyznac do porazki, a jeszcze trudniej do niewiedzy
prawda? ;)

Sandra

7. Data: 2002-09-29 10:37:49

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> --Po co nam wiec lekarze skoro są takie lasery??Mimo że nie może mnie
> przekonać to co piszesz to życze wyzdrowienia.Każda metoda jest dobra
jeśli
> rzeczywiście pomaga.

Laser nie leczy tylko bada :/
Skoro lekarze sa zawodni, to trzba szukac gdzie indziej.

Sandra

8. Data: 2002-09-29 15:38:24

Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

- Clotrimazole (klotrymazol) : Clotrimasolum tabl. dopochwowe 100 i 500 mg
- Miconazole ( Mikonazol) : Mikonazol krem 2%
Mariusz Maksiński - Analityk med.

9. Data: 2002-09-29 17:07:31

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D997ECF.60505@ukbf.fu-berlin.de...

> tak z ciekawości, jak to ma działać? Bo laserem to można dużo rzeczy
> zrobić, ale to?

Nie jestem w stanie Ci tego wytlumaczyc. Zreszta chyba juz sobie stad pojde,
bo widac, ze metody inne niz scisle medyczne sa tu bardzo nienile widziane.
Coz, kazdy chce zarobic ;)

Sandra

10. Data: 2002-09-30 12:19:12

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D9AA5D2.3060403@ukbf.fu-berlin.de...

> Jaki to laser, jak jest aplikowany, co/gdzie/jak określa wynik?

Dobrze - opisze Ci to jak totalny lajkonik ;)
Siedze sobie, laser na przeciwko. Dostaje do reki jakies koncowki a na uszy
jakies nauszniki. Przy komputerze siedzi pani doktor i najpierw ten laser
sie na mnie gapi przez parenascie minut, a potem ta pani doktor przychodzi i
odczytuje wyniki.
Nie uwierzylabym, gdyby nie to, ze wyniki badan potwierdzily wyniki laseru,
tzn niski poziom okreslonych pierwiatkow.

Sandra

Wysoka bilirubina
Pnuemocistis carinii
Re: Czyżby skutki Diety Optymalnej