Re: Wawa, CEntrum

Data: 2008-12-03 07:57:56
Temat: Re: Wawa, CEntrum
Od: <r...@w...pl>

Użytkownik "Renat Dezydery Pisipsiński" <r...@n...pl>
napisał w wiadomości news:gJqZk.12331$%M6.3178@newsfe13.iad...

> dobra hójó, my tó gadó gadó a za parawanem moja kolej, tfoja mamóska sie
> akórat w misce potmywa, czas iść
>
> --
> Szlachcic koronny
> Renat Dezydery Pisipsiński
> majątek Pisipsiewo

widzisz dziecino, swiat poszedl do przodu poza granicami twojego podworka.
JEsli chodzi o mycie czesci ciala, o ktorych ty masz skrzywione pojecie, to
ja od dawna bidetu uzywam. Gdybys nie wiedzial co to, to sluze wyjasnieniem,
bys kiedys kupy do niego nie walnal z niedouczenia. Ale i tak ci wspolczuje,
bo jak mozna domniemywac, to ty wlasnie w miseczce sie myjesz. I wniosek sam
sie wysnuwa, ze jak nic pierwsza dupka myta a zabki po niej, bo i skad
mialoby byc, jak nie po tym takie szambo w pyszczku.
Ale ciesze sie, ze piszesz wciaz;-) Ciekawe tylko, jak bez komputera zyc
bedziesz niedlugo, bo i oprogramowanie pirackie na nim i system odpowiedni,
by zatrzymac to pudlo w calosci.