Ważne pytanie

121. Data: 2006-08-13 06:15:52

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski wrote:

> 4 kolka sa bardziej smiertelne. Ginie z ich pomoca 30x wiecej ludzi
> niz na 2.

Poprosimy jeszcze o źródło.

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

122. Data: 2006-08-13 07:33:32

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Z. Boczek* napisał(a),a było to tak:

> Jestem zawiedziony - nie straszyli mną młodej chomiczki, no! :/

Obiecuję , że się postaram
-Agnieszka-

123. Data: 2006-08-13 08:56:26

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Jacek Krzyzanowski
<j...@p...pl> mówiąc:

>Bzdura. Gdyby jechali motocyklem, to zmiesciliby sie na trzeciego z palcem
>w nosie. I zadnego wypadku by nie bylo.

Z palcem w nosie, powiadasz? Być może. A być może rozsmarowaliby się na
dżem malinowy, bo zamiast tych hipotetycznych 150, lecieliby ponad 200.
Bo jeśli ktoś podejmuje się manewru wymijania nie mając pewności, że
zdąży wrócić na swój pas zanim z naprzeciwka nadjedzie inny samochód, to
istnieje dość spore prawdopodobieństwo, że będzie się zachowywał jak
półgłówek, który ostatnio przemknął obok mnie z podobną prędkością w
momencie, gdy miałam zamiar zmieniać pas. Nie, nie był widoczny w
lusterkach - poruszał się w trybie
kamikadze-boski-wiatr-nie-pogadasz-normarnie-taki-je
stem-śmigant.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

124. Data: 2006-08-13 09:16:52

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> [...]
> lusterkach - poruszał się w trybie
> kamikadze-boski-wiatr-nie-pogadasz-normarnie-taki-je

Agnieszka, ale do wariatów (motocyklowych tak samo jak samochodowych)
nie stosują się normy. Jak ktoś jest idiotą to albo ma szczęście, albo
będzie trupem - tu nie ma znaczenia czym jeździ tylko JAK.

--
Elske

125. Data: 2006-08-13 09:19:32

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> napisali:

> Z palcem w nosie, powiadasz? Być może. A być może rozsmarowaliby się na
> dżem malinowy, bo zamiast tych hipotetycznych 150, lecieliby ponad 200.

A moze 300. A gdyby tu bylo nagle przedszkole...
Jechali tyle ile jechali, jechali samochodem i chlopak nie zyje. Takie sa
fakty.
W 2002 roku w wypadkach z udzialem motocykli bylo 134 zabitych.
Wszystkich zabitych w wypadkach bylo w tym roku 5827.
Czyli motocykl przyczynil sie do 2% zgonow na drogach. Zaiste smierc na 2
kolkach...

> momencie, gdy miałam zamiar zmieniać pas. Nie, nie był widoczny w
> lusterkach - poruszał się w trybie

Widocznie masz zle ustawione lusterka. Niewazne - przed zmiana pasa masz
obowiazek upewnic sie, ze nikt cie nie wyprzedza. Warto spojrzec ze 2
razy.

> kamikadze-boski-wiatr-nie-pogadasz-normarnie-taki-je
stem-śmigant.

> Agnieszka

. KRZYZAK .
. Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
.......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

126. Data: 2006-08-13 10:25:57

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Jacek Krzyzanowski
<j...@p...pl> mówiąc:

>Jakos jej bratu abeesy, pasy i poduszki zycia nie uratowaly.
>A gdyby jechali motocyklem, to do wypadku w ogole by nie doszlo.

A na jakiej podstawie uważasz, że nie spanikowałaby identycznie i nie
szarpnęła się w lewo na pobocze? Albo w prawo - w bok ciężarówki?
Człowiek, który uważa się za półboga wyłączonego z niektórych
nakazów/zakazów kodeksu z racji posiadania dobrego pojazdu, będzie się
podobnie nieodpowiedzialnie zachowywał i w samochodzie i na motorze.

Agnieszka

127. Data: 2006-08-13 11:30:46

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski wrote:

> [...]
> Wszystkich zabitych w wypadkach bylo w tym roku 5827.
> Czyli motocykl przyczynil sie do 2% zgonow na drogach. Zaiste smierc

To ja poproszę jeszcze procentowo z podziałem na grupy - odsetek
śmiertelnych wypadków wśród kierowców samochodów i odsetek śmiertelnych
wypadków wśród motocyklistów. Marzyłyby mi się też przyczyny wypadków w
poszczególnych grupach.

128. Data: 2006-08-13 11:39:38

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta <r...@o...pl> napisali:

> To ja poproszę jeszcze procentowo z podziałem na grupy - odsetek
> śmiertelnych wypadków wśród kierowców samochodów i odsetek śmiertelnych
> wypadków wśród motocyklistów.

A jakie to ma znaczenie? Wazne chyba, ze mniej ludzi ginie na motocyklach,
niz w samochodach. I od 1999r ta liczba spada.
A jak chcesz takie dane, to sobie poszukaj.

> Marzyłyby mi się też przyczyny wypadków w
> poszczególnych grupach.

Powiem tylko tyle, ze w wypadkach z udzialem samochodu i motocykla w 90%
przypadkow sprawca jest samochodziarz

129. Data: 2006-08-13 11:48:26

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Krzyzanowski wrote:

> A jakie to ma znaczenie? Wazne chyba, ze mniej ludzi ginie na
> motocyklach, niz w samochodach.

Chciałam zauważyć, że na motocyklach ginie również mniej kobiet niż
mężczyzn - czy znaczy to, że mężczyźni są gorszymi motocyklistami?

> I od 1999r ta liczba spada.
> A jak chcesz takie dane, to sobie poszukaj.

Poszukam. Myślałam, jednak, że Ty je masz.

> Powiem tylko tyle, ze w wypadkach z udzialem samochodu i motocykla w
> 90% przypadkow sprawca jest samochodziarz

Czy mówimy również wypadkach typu OMC wypadku Agnieszki Krysiak z tego
wątku?

130. Data: 2006-08-13 11:54:03

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> To ja poproszę jeszcze procentowo z podziałem na grupy - odsetek
> śmiertelnych wypadków wśród kierowców samochodów i odsetek śmiertelnych
> wypadków wśród motocyklistów.

Mam dla USA za 2003:
Prawdopodobieństwo śmierci w wyniku wypadku samochodowego to 1:84 (4
miejsce), motocyklowego 1:1020 (10 miejsce)
[National Safety Council]

--
Elske

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek