Ważne pytanie

191. Data: 2006-08-17 08:08:24

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Na tym stanowisku wolę Ziobro.

Dziękuję, to mi wystarczy.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

192. Data: 2006-08-20 23:09:52

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
main...

> [...]
> Ja swojemu czteroletniemu synowi kupuje w przyszlym roku minienduro.
> To wspaniale hobby i bakcyl zostaje chyba na cale zycie.
> I jeszcze jedno - wbrew temu co ktos tutaj napisal, typ motocykla
> prowokuje styl jazdy. I nie ma tu znaczenia wiek kierowcy.
> Opowiesci typu "Kupie sobie R1, ale bede latal nisko i powoli" miedzy
> bajki wloze.
> Najniebezpieczniejszy jest chyba 2, albo 3 sezon na moto.
> Na poczatku jest jakis respekt przed maszyna, pozniej przychodzi poczucie
> jednosci ze sprzetem i zludna wiara w swoje umiejetnosci.

Zgadzam się....

Po pierwsze jeśli już osiemnastolatek- to jak będzie chiał to sobie kupi,a swoją
drogą chwali się,że jednak liczy się z opinią rodzicielki/a w tej materii ;-)

Owszem enduro jednak bezpieczniejsze i więcej adrenaliny (także mojej jak TŻ
jeździ po lasach;-).

Nasz syn piętnastolatek - dostał motocykl (enduro) w zeszłym roku - ale pod
bokiem ma fachowca.
Dla młodszych dzieci planujemy wcześniejsze (niż 14 lat)zapoznawanie się z
motocyklem.

Reasumując - pozwolić,ale i zrobić wszystko aby był to sport jak najbardziej
bezpieczny dla syna, tłumacząc albo łapiąc (jak to już wspomniał Jacek) kontakt
ze znawcą motocykli.

Pozdrawiam
Ula (ulast)

193. Data: 2006-08-20 23:31:54

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
main...

> Ja ;>

Nie tylko Ty ;-p

Pozdrawiam
Ula (ulast) żona kretyna

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek