Ważne pytanie

91. Data: 2006-08-07 11:02:31

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
news:slrned6bmd.hob.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> A dwa, to dodajmy jeszcze, że motocykl stanowi mniejsze zagrożenie dla
> otoczenia. (niż samochód, oczywiście)

ROTFL - kawal miesiaca...

--
Axel

92. Data: 2006-08-07 11:13:19

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Axel
>ROTFL - kawal miesiaca...

Ale masz jakieś wsparcie?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ My name is drzewo, /dev/drzewo
\ K...@e...eu.org /

93. Data: 2006-08-09 19:06:32

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Aug 2006 19:47:51 +0200, chomik wrote:

> Niestety tak zginął właśnie mój znajomy. Jechał rowerem :-(((

Wyprzedzał tira i go zdmuchnęło?

--
Nie uśmiecham się, nie uśmiecham się, nie...

94. Data: 2006-08-09 19:59:17

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> Wyprzedzał tira i go zdmuchnęło?

Podejrzewam, że mijał.

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

95. Data: 2006-08-09 21:06:18

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Z. Boczek* napisał(a),a było to tak:

> Wyprzedzał tira i go zdmuchnęło?

Tak. (świadkowie opowiadali). Jechał poboczem autostrady i tir za blisko
zbliżył się do niego. Podobno setką jechał. Pęd wiatru zepchnął go na
pobocze . Źle wylądował i..... :-((((

-Agnieszka-

96. Data: 2006-08-10 15:16:43

Od: YaaL <y...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Aug 2006 23:06:18 +0200,
chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> wrote:
>Tak. (świadkowie opowiadali). Jechał poboczem autostrady i tir za blisko
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>zbliżył się do niego. Podobno setką jechał. Pęd wiatru zepchnął go na
>pobocze . Źle wylądował i..... :-((((

A co rowerzysta robił na poboczu autostrady, że tak zapytam?

--
. , _ _ / __
(_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ] http://3cc.pl

97. Data: 2006-08-11 18:01:23

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Aug 2006 21:59:17 +0200, zona alberta wrote:

> Podejrzewam, że mijał.

Podejrzewam, że nic nie dmuchnęłoby biedaka wówczas.
Przynajmniej nie na rowerze.

--
Ciekawe, czy napiszesz to, o czym myślę :)

98. Data: 2006-08-11 18:06:13

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 Aug 2006 23:06:18 +0200, chomik wrote:

> Tak. (świadkowie opowiadali).

Czyli nie.

> Jechał poboczem autostrady i tir za blisko zbliżył się do niego.
> Podobno setką jechał. Pęd wiatru zepchnął go na pobocze.

Aż się prosi, żeby napisać, że rowerzyści jadący setką i bez
owiewek muszą się liczyć z pędem wiatru.
Ale nie będę świnia ;)

> Źle wylądował i..... :-((((

No tutaj to rzeczywiście trzeba mieć pecha, ale ta autostrada
to... no rzeczywiście.

--
Który w wieku lat 14 Gliwice-Strzelskie Opolskie na Jubilacie2 z
kolegą zrobił, a policja im na A4 wentylki do rowu wypieprzyła :)

99. Data: 2006-08-11 18:33:30

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> Podejrzewam, że nic nie dmuchnęłoby biedaka wówczas.
> Przynajmniej nie na rowerze.

Myślę jednak, że rowerzysta mijany przez TIR ma (rozważam hipotetycznie,
bo sytuacja jak pisała Aga była inna) słabą przyczepność i pędzący TIR
może go podmuchem wepchnąć do rowu.

100. Data: 2006-08-11 22:20:36

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Aug 2006 20:33:30 +0200, zona alberta wrote:

Żono!
Pobudka!!!

TY: "Ani wyprzedzać, ani mijać [TIRa :)] - podmuch wiatru bywa
czasem bardzo silny."
CHOMIK: "Niestety tak zginął właśnie mój znajomy. Jechał rowerem
:-((("
JA: "Wyprzedzał tira i go zdmuchnęło?"
TY: "Podejrzewam, że mijał"
JA: "Podejrzewam, że nic nie dmuchnęłoby biedaka wówczas.
Przynajmniej nie na rowerze."
TY: "Myślę jednak, że rowerzysta mijany przez TIR ma (...) słabą
przyczepność i pędzący TIR może go podmuchem wepchnąć do rowu."

To teraz nie pisz mi, że jak tir wyprzedza
(wyprzedzają się dwa pojazdy w tą samą stronę i z różną
prędkością jadące)
czy mija
(wymija to jadący pojazd, inny, stojący),

to powietrze podmucha, bo nie do tego w ogóle piłem ;)

> (rozważam hipotetycznie, bo sytuacja jak pisała Aga była inna)

No IMHO była taka sama, jak piszesz wyżej i pisała Aga :)
Bo rowerzysty wyprzedzającego tira jadącego setką (tak poważnie
to) nie biorę pod uwagę :)

--
No nie, idę się wieszać - normalnie jak autystyczny
DiCarpio na dziwnie wysokim rezerwuarze się czuję..

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek