Ważne pytanie

101. Data: 2006-08-12 08:44:57

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Z. Boczek* napisał(a),a było to tak:

> Aż się prosi, żeby napisać, że rowerzyści jadący setką i bez
> owiewek muszą się liczyć z pędem wiatru.

To tir gdzieś ok. setki jechał. Nawet nie wiem czy rower taką prędkość
osiąga.

> Ale nie będę świnia ;)

Aniołek jesteś przecież :-)

> No tutaj to rzeczywiście trzeba mieć pecha, ale ta autostrada
> to... no rzeczywiście.

Nie będę mówiła i tłumaczyła dlaczego tamtędy jechał. Bo to nie o to
chodzi.

-Agnieszka-

102. Data: 2006-08-12 09:20:58

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < chomik
>To tir gdzieś ok. setki jechał. Nawet nie wiem czy rower taką prędkość
>osiąga.

Osiąga.

>Nie będę mówiła i tłumaczyła dlaczego tamtędy jechał. Bo to nie o to
>chodzi.

Chodzi. Rowerzysta nie ma prawa jeździć po autostradzie. Właśnie ze
względu na niebezpieczeńśtwo jakie stwarza (i dla siebie, i dla innych
uczestników ruchu).

--
\------------------------/ And God said, "LET THERE BE CATS!"...and was
| http://epsilon.eu.org/ |
/------------------------\

103. Data: 2006-08-12 14:20:07

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Mariusz Kruk* napisał(a),a było to tak:

> Osiąga.

No widzisz, nawet nie wiedziałam tego, może dlatego iż mam zakaz używania
roweru jako komunikacji.

-Agnieszka-

104. Data: 2006-08-12 14:36:08

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik wrote:

> No widzisz, nawet nie wiedziałam tego, może dlatego iż mam zakaz
> używania roweru jako komunikacji.

Gdybyś mogła, rozpędziłabyś się do 100 km/h? ;)

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

105. Data: 2006-08-12 16:38:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdybyś mogła, rozpędziłabyś się do 100 km/h? ;)

Wiara czyni cuuuda ;-)

Qra

106. Data: 2006-08-12 19:20:14

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < chomik
>No widzisz, nawet nie wiedziałam tego, może dlatego iż mam zakaz używania
>roweru jako komunikacji.

Pociesz się, że osiąga jedynie w mocno specyficznych warunkach
(generalnie - raczej potrzebny jest ładny długi stromy zjazd).

--
Kruk@ -\ | Microsoft Office 2000: Lepiej Ci wychodzi
}-> epsilon.eu.org |

107. Data: 2006-08-12 20:37:36

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> Żono!
> Pobudka!!!

Może nie o północy? ;)

> To teraz nie pisz mi, że jak tir wyprzedza
> (wyprzedzają się dwa pojazdy w tą samą stronę i z różną
> prędkością jadące)

Nie napiszę, że wyprzedza, napiszę i owszem ponownie, że mija, bo
zdaniem sjp:
mijać to: <przechodzić, przejeżdżać, przesuwać się obok kogoś, czegoś,
zostawiając za sobą kogoś, coś>

> to powietrze podmucha, bo nie do tego w ogóle piłem ;)

Ale ja do tego piłam. Zatem piliśmy równolegle, tylko że ja w ogóle
niepijąca jestem.

108. Data: 2006-08-12 21:23:25

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Aug 2006 10:44:57 +0200, chomik wrote:

> To tir gdzieś ok. setki jechał. Nawet nie wiem czy rower taką prędkość
> osiąga.

Nie napisałaś tego pod żoną alberta i dlatego zapytałem :)
Newsy, chomiku, to taka instytucja jak amerykancka policja:
Wszystko co napiszesz, może być i zostanie użyte przeciwko Tobie
:)

> Aniołek jesteś przecież :-)

Trzeba wiedzieć, gdzie mnie głaskać to i doda mi skrzyyyyydeł :)

--
Jestem zawiedziony - nie straszyli mną młodej chomiczki, no! :/

109. Data: 2006-08-12 21:42:18

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Aug 2006 22:37:36 +0200, zona alberta wrote:

> [...]
> zdaniem sjp:
> mijać to: <przechodzić, przejeżdżać, przesuwać się obok kogoś, czegoś,

Tobie, łapię już (ahaaaa! :)), chodzi o mijanie się _z
przeciwnych_ kierunków jazdy, prawda? :)
A ja myślałem, że używasz mniej fachowego określenia na WYmijanie
;)
Wg kodeksu drogowego wymijanie to nieruchomego pojazdu jest i tym
się różni od wyprzedzania ruchomego :) - no i dlatego się śmiałem,
że żadna różnica w dyskusji, absurd na inny wymieniono tylko ;)

Tyle, że mijanie (gdy rowerzysta o całą szerokość swojego pasa
ruchu) nie spowoduje chyba aż takiego podmuchu :)
No chyba, że TIR coś wyprzedzał i dlatego był blisko rowerzysty..
ale chyba mała szansa na to będzie? :)

> Ale ja do tego piłam. Zatem piliśmy równolegle, tylko że ja w ogóle
> niepijąca jestem.

"Przeciwne zwroty wektorów" (ucząca Pana Plutę poprawnego
słownictwa :>) - do tego piłaś ale bezalkoholowo, to i nie
załapałem toastu :>

--
Przepraszam, ociężały umysłowo jestem :>

110. Data: 2006-08-12 22:00:08

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisali:

> ROTFL - kawal miesiaca...

Tu sie nie ma z czego smiac. Doskonale wiedza o tym towarzystwa
ubezpieczeniowe - stawka OC na motocykl jest 10x nizsza niz na samochod.

. KRZYZAK .
. Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
.......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek