Ważne pytanie

71. Data: 2006-08-04 12:42:24

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Ok. Zgoda. Ja po prostu jeżdżę asekurancko, zwłaszcza jak muszę
> wyprzedzać tiry (niecierpię, nienawidzę, brrr).

Ja też. Ani wyprzedzać, ani mijać - podmuch wiatru bywa czasem bardzo
silny.

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

72. Data: 2006-08-04 12:42:51

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Drzewu nie - może ciut odłamanej kory...

Eulalko ile skutków wypadków motocyklowych widziałaś?

--
Elske

73. Data: 2006-08-04 12:59:42

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Eulalko ile skutków wypadków motocyklowych widziałaś?

Na żywca, szczęściem, żadnego.

Eulalka

74. Data: 2006-08-04 13:02:22

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Ja też. Ani wyprzedzać, ani mijać - podmuch wiatru bywa czasem bardzo
> silny.

Wystarczy pojechać z Poznania do Wawy, by się przekonać, że nic może nie
zależeć od umiejętności kierowcy, prędkości itp. Sa takie koleiny, że
jakikolwiek manewr może sie fatalnie skończyć. I wcale nie trzeba do
tego prędkości pow. 100 km/h. Wyskakujesz w powietrze i jak masz
szczęście to zlądujesz i jedziesz dalej, jak masz pecha wpadasz pod
jadącego z narzeciwka tira, który robi z Ciebie miazgę :(

Eulalka

75. Data: 2006-08-04 13:22:24

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka<e...@o...pl>

[...]
> [...]
> jak masz szczęście to zlądujesz i jedziesz dalej, jak masz pecha
> wpadasz pod jadącego z narzeciwka tira, który robi z Ciebie miazgę :(

Macie jakieś lotne auta :)
Jeździłem wielokrotnie tamtą trasą i nie miałem wizji latania.
(Co nie znaczy, że tam nie jest okropnie. Zwłaszcza poziom zatirzenia plus
mnogość niewielkich górek wpływają wybitnie stresująco.)

Paff

76. Data: 2006-08-04 13:39:44

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> [...]
> szczęście to zlądujesz i jedziesz dalej, jak masz pecha wpadasz pod
> jadącego z narzeciwka tira, który robi z Ciebie miazgę :(

Najwidoczniej miałam nielotne auto. Koleiny jak rozumiem są nieoznakowane?

--
Elske

77. Data: 2006-08-04 13:40:21

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Na żywca, szczęściem, żadnego.

A takich gości niedługo po wypadkach (tydzień, dwa)?

--
Elske

78. Data: 2006-08-04 14:06:49

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> Macie jakieś lotne auta :)

No niestety, jeszcze przez miesiąc saitkiem będę doginać. Malutkie,
leciutkie a ja sama też niewiele ważę.

> Jeździłem wielokrotnie tamtą trasą i nie miałem wizji latania.
> (Co nie znaczy, że tam nie jest okropnie. Zwłaszcza poziom zatirzenia plus
> mnogość niewielkich górek wpływają wybitnie stresująco.)

Cóż... spieszyłam się, lał deszcz, była 23 w nocy... nie często mi się
zdarza oblewać zimnym potem, jak tam.

Eulalka

79. Data: 2006-08-04 14:08:17

Od: Eulalka <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Najwidoczniej miałam nielotne auto. Koleiny jak rozumiem są nieoznakowane?

Oznakowane i co z tego?
Na trasie do Szczecinak jest znak "koniec niebezpiecznych zakrętów" by
po 5 metrach stał nastęny "kilka niebezpiecznych zakrętów".
Ta cala droga, za wyjatkiem odcinka autostrady, jest jedną wielką koleiną.

Eulalka

80. Data: 2006-08-04 14:17:33

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Oznakowane i co z tego?

Wiesz, znaki są po to, żeby z nich korzystać.

> Na trasie do Szczecinak jest znak "koniec niebezpiecznych zakrętów" by
> po 5 metrach stał nastęny "kilka niebezpiecznych zakrętów".
> Ta cala droga, za wyjatkiem odcinka autostrady, jest jedną wielką koleiną.

No i?

--
Elske

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek