Wędliny domowe bez wędzarki.

11. Data: 2012-03-08 23:15:02

Temat: Re: Wędliny domowe bez wędzarki.
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2012 00:01, Ikselka pisze:

> [...]
yroby%20garmazeryjne%20abc.htm

> Własnie se drukuję - całe 92 strony 3-)

A nie mogłaś tego linka wrzucić 5 godzin temu, jak porcjowałam 6 kg
łopatki i zastanawiałam co z niej zrobić? :P

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

12. Data: 2012-03-08 23:31:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 00:15:02 +0100, Anai napisał(a):

yroby%20garmazeryjne%20abc.htm

> A nie mogłaś tego linka wrzucić 5 godzin temu, jak porcjowałam 6 kg
> łopatki i zastanawiałam co z niej zrobić? :P

Kiedy on świeżo znaleziony jest, ten link :-)
--

XL wydrukowałam, coby nic nie przepadło - chyba mi życia nie starczy na
wypróbowanie wszystkiego ;-)

13. Data: 2012-03-09 21:01:03

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2012 00:31, Ikselka pisze:

yroby%20garmazeryjne%20abc.htm

> Kiedy on świeżo znaleziony jest, ten link :-)

Kupiłam se jeszcze 5 kilo (tym razem szynki) i robię kiełbasę słoikową:D
Jutro napiszę jak wyszła...

14. Data: 2012-03-09 21:44:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 22:01:03 +0100, Anai napisał(a):

yroby%20garmazeryjne%20abc.htm

> Kupiłam se jeszcze 5 kilo (tym razem szynki) i robię kiełbasę słoikową:D
> Jutro napiszę jak wyszła...

Dobra, czekam. Tyle że z samej szynki to raczej będzie twarda i sucha...
Boczku trzeba dodać i to sporo.
Ja planuję też, niedługo.
--

XL

15. Data: 2012-03-09 21:54:31

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2012 22:44, Ikselka pisze:

> Dobra, czekam. Tyle że z samej szynki to raczej będzie twarda i sucha...
> Boczku trzeba dodać i to sporo.
> Ja planuję też, niedługo.

Dałam boczku też ;) - z 2 kg mięsa wyszło 6 całkiem sporych słoików (ok.
600 ml), teraz się pasteryzuje, a ja biorę się za peklowanie całkiem
ładnej "kulki" z szynki... - uwędzić wprawdzie nie mam jak, to se ja
upiekę - a jak będzie wszystko O.K. to zapekluję więcej już do wędzenia
(przed świętami):D

16. Data: 2012-03-09 22:06:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 22:54:31 +0100, Anai napisał(a):

> [...]
> ładnej "kulki" z szynki... - uwędzić wprawdzie nie mam jak, to se ja
> upiekę - a jak będzie wszystko O.K. to zapekluję więcej już do wędzenia

Upiecz, smaruj miodem z olejem podczas pieczenia, to będzie piękna skórka
:-)
--

XL

17. Data: 2012-03-10 12:03:08

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anai" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ładnej "kulki" z szynki... - uwędzić wprawdzie nie mam jak, to se ja
> upiekę - a jak będzie wszystko O.K. to zapekluję więcej już do wędzenia
no to najwyższy czas, żeby wędzenie skończyć minimum 2 tygodnie przed
świętami. A szyneczkę w zimnym dymie to tak 10 14 dni trzeba wędzić...
pozdr
Stefan

18. Data: 2012-03-10 12:18:10

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 marca 2012, 09:01:02 UTC+1 użytkownik czeremcha napisał:
> [...]
> Ciągle się biję z myślami o kupnie szynkowara, ale - na dwie osoby,
> czy to ma sens? Robić przetwory i je mrozić? Jeść przez ponad tydzień
> wciąż to samo? Bo na to by wyszło przy naszym tempie jedzenia
> wędlin...
> W małych słoikach - to może...

A ja, mimo że mam szynkowar, pakuję mięso w rękaw do pieczenia i wrzucam go na
niecałą godzinę (piersi kurzęce) lub dwie (wieprzowina) do
gotującej się (~90 st.) wody.

P.S.
Szukam woreczków do pieczenia, które są wygodniejsze do takich celów.

--
Pozdrawiam :)
JM

19. Data: 2012-03-10 12:34:32

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.03.2012 13:03, Stefan pisze:
> Użytkownik "Anai" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> no to najwyższy czas, żeby wędzenie skończyć minimum 2 tygodnie przed
> świętami. A szyneczkę w zimnym dymie to tak 10 14 dni trzeba wędzić...

Wędzić mogę jedynie na wsi, a tam jadę dopiero na święta...
- więc zaplanowałam peklowanie na ok. 2 tyg. przed wyjazdem,
no i samo wędzenie też będzie musiało się szybciej odbywać,
bo oprócz szynki będę jak zwykle robić jeszcze kiełbaskę
a do maja tam raczej nie zostanę ;)

20. Data: 2012-03-10 14:00:41

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

Kilka dni temu pojawiły się w Biedronce.

Pozdrawiam,
JBP

naleśniki na indukcji
Zelmer Diana
Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM
Kuchnia gazowa z piekarnikiem do pieczenia chleba
Ziemniaki