Wegetarianizm a dzieci

131. Data: 2003-10-24 06:26:04

Temat: Re: Wegetarianizm a dzieci
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Piekny w wiadomości news:3F98D5BC.3746E687@poczta.onet.pl pisze:

> To wszystko bajki prawdziwy wege jest taki bladziutki ze az
> przezroczysty ledwo lazi i nie ma mowy zeby mial wystarczajaco
> energii zeby zrobic dziecko.

Tak, tak. Dzis prawdziwych wege juz nie ma. Spoleczenstwo istnieje dzieki
kopulujacym raz do roku optymalnym ;)))

132. Data: 2003-10-24 06:59:23

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:bnaghl$sip$1@inews.gazeta.pl...

> Tak, tak. Dzis prawdziwych wege juz nie ma. Spoleczenstwo istnieje
dzieki
> kopulujacym raz do roku optymalnym ;)))

He he no widzisz jeden "strzał" i dzidziuś ;)))))) faktycznie jak sobie
pooglądam te narzekania że nie może zajść w ciąże , że jak zajdzie to nie
może utrzymac , jak utrzyma to nie może donosić , a potem ma wady
genetyczne :(((( to widac że nawet częstotliwość królika nie pomaga

Slawek

133. Data: 2003-10-24 07:01:05

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bnaieh$45c$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> zajdzie to nie może utrzymac , jak utrzyma to nie może donosić , a
> potem ma wady genetyczne :(((( to widac że nawet częstotliwość

To o wegetarianach? Przypomne Ci tylko, ze calkiem niedawno na s.p.
dieta.optymalna byl przypadek dziecka matki optymalnej, ktore urodzilo sie z
rozszczepem podniebienia, wiec daruj sobie demagogie.

134. Data: 2003-10-24 07:07:13

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bnaija$4hl$1@inews.gazeta.pl...
> wiec daruj sobie demagogie.

A ty co uprawiasz pomidory szklarniowe ???

Slawek

135. Data: 2003-10-24 07:12:06

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bnait7$5fo$1@inews.gazeta.pl pisze:

> A ty co uprawiasz pomidory szklarniowe ???

Ironie i zdrowy rozsadek.

136. Data: 2003-10-24 07:26:06

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bnaj7v$6dh$1@inews.gazeta.pl...

> Ironie i zdrowy rozsadek.

Marcin zachowuj się odrobinkę poważniej ;)))) niewybredne zarty na pewnym
poziomie zwyczajnie nie przystoją , nie prowokuj , bo chyba nie chodzi o
pyskówki ??????

Slawek
P.S.
Na aktualnej ;))) news.dieta-optymalna.info jest post kobiety która nie
mogła zajśc w ciąze ,pomimo kilkunastoletniego leczenia , po niespełana
roku DO bez starań zaszła !!!! kłóci się to z teorią ze tylko raz na rok
;))))))

137. Data: 2003-10-24 07:58:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bnak0k$8j3$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Marcin zachowuj się odrobinkę poważniej ;)))) niewybredne zarty na
> pewnym poziomie zwyczajnie nie przystoją , nie prowokuj , bo chyba
> nie chodzi o pyskówki ??????

Patrzac na usmieszki, ktore wrzucasz do swoich zdan, moglbym napisac
dokladnie to samo. Wiem jednak, ze nie potrafisz sie nimi odpowiednio
poslugiwac, wiec nie bede sie pastwil. Ciekaw jestem jedynie, dlaczego mnie
rugasz, a autora tekstu o bladych wegetarianach nie? Nie lubisz slowa
"kopulowac" czy "wegetarianin"?

> [...]
> nie mogła zajśc w ciąze ,pomimo kilkunastoletniego leczenia , po
> niespełana roku DO bez starań zaszła !!!! kłóci się to z teorią ze

Od kazdej teorii czy modelu sa tzw. wyjatki, poniewaz wszystko opiera sie na
statystyce i, zazwyczaj, na rozkladzie normalnym.

138. Data: 2003-10-24 08:10:31

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bnalue$eb1$1@inews.gazeta.pl...
Ciekaw jestem jedynie, dlaczego mnie
> rugasz, a autora tekstu o bladych wegetarianach nie? Nie lubisz slowa
> "kopulowac" czy "wegetarianin"?

trzeba się było ustosunkowac do tamtej wypowiedzi , bez "automatycznego"
wtrącenia o opty ;)))

Slawek

P.S.
Uśmieszki wklejam świadomie ;))) , jakoś nie mogę byś CAŁKOWICIE poważny ,
ale obiecuję ze nad tym popracuję ;))

139. Data: 2003-10-24 09:24:37

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał(a):

> trzeba się było ustosunkowac do tamtej wypowiedzi , bez "automatycznego"
> wtrącenia o opty ;)))

To wtracenie bylo wlasnie zartobliwym ustosunkowaniem sie do tamtej
wypowiedzi - opieralo sie na analogicznym, nie majacym zwiazku z
rzeczywistoscia, ale powszechnym stereotypie. Dlatego tez konczylo sie
zmruzeniem oka ";)))".

> Uśmieszki wklejam świadomie ;))) , jakoś nie mogę byś CAŁKOWICIE poważny ,

Ale jednoczesnie ode mnie oczekujesz calkowitej powagi? Ciekawe podejscie.

140. Data: 2003-10-24 11:17:34

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...SKASUJ.TO.pl>
napisał w wiadomości news:bnar4l$303$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> zmruzeniem oka ";)))".

> Ale jednoczesnie ode mnie oczekujesz calkowitej powagi? Ciekawe

Nie oczekuję ;)))) ale jezeli ktoś coś powie źle o wege to od razu nie
wparowywuj z opty ;))) w myśl takiego kawału który mnie się przypomniał :
Redaktor Michnik swego czasu był znany że jezeli rozpoczął rozmowę na
dowolny temat to zawsze koczył na Wałęsie , przykład :
Rozmowa na temat wypoczynku nad wodą
Dziennikarz pyta Michnika gdzie nie lubi spedzać wolnego czasu
Michnik
nad wodą
dlaczego !!???
bo tam sa kajaki !!!
co kajaków Pana nie lubi
TTAK bo sa zrobione z DDyykkty a ddyykkta kkojarzy mi się z dddykktaturą a
jak wwiadomo Wałesa to dddykktator

Slawek

Skład produktów żywnościowych
chcę schudnąć;