Wentylator lazienkowy

41. Data: 2011-09-12 11:16:28

Temat: Re: Wentylator lazienkowy
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"pablo eldiablo" j4k8lo$1j8$...@i...gazeta.pl

> Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

Jackare >> Ludzie! MYŚLEĆ !!! To nie boli.

> Wybacz, ale Ty z kolei masz problem z mysleniem, czy czytaniem?

Jackare z pisaniem poprawnym ma problem -- zatem chyba i z czytaniem ma. :)
Bo ludzie uczą się mówienie dzięki temu, że słyszą a pisania -- dzięki temu, że
czytają. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

42. Data: 2011-09-12 11:27:21

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" j4kcor$v3a$...@n...news.atman.pl

> Rzecz w tym, że gdyby doszło do zatrucia czadem w tej
> kotłowni, to "czepianie się" kominiarzy jest udokumentowane.

Jest uzasadnione -- pseudokominiarze (Ty akurat?) nie dostali pieniędzy. :)
Ja od wielu lat mam cofki w kominach wentylacyjnych, co kominiarzy
nie niepokoi/wzrusza. Płacę za to, aby kominy były sprawne, ale
kominy nie są sprawne!

Co więcej -- smród na klatce schodowej pokazuje, że cofki są i w innych
mieszkaniach!!!

A ile razy próbuje poruszyć ten temat -- spotykam się z debilami takimi jak Ty. :)

Gdybym ja miał prawników takich, jak TRydzyk -- moi
kominiarze oglądaliby świat zza kratek więzienia. :)

-=-

I aby rozwiązać wątpliwości -- tu każdy ma swoje własne kominy!
Nie ma więc problemów typu -- temu pomożemy, tamtemu zaszkodzimy!
Ale z jakiegoś niepojętego powodu nie można tych kominów doprowadzić do poprawnej
pracy!

Są produkowane nasady kominowe, ale nie można ich montować!!!
Jeśli ja zamontuję -- nakażą mi usunięcie ich na mój koszt!!! :)

A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

-=-

Jednym słowem -- nie rzucim ziemi skąd nasz SMRÓD!

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

43. Data: 2011-09-12 12:12:35

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

>Ale z jakiegoś niepojętego powodu nie można tych kominów doprowadzić do poprawnej
pracy!

No wlasnie, dla ciebie niepojetego. Po co wiec udzielasz sie w watku skoro gowno
wiesz?
Dam ci dobra rade, czesto wietrz mieszkanie, to moze przestanie
ci smierdziec w domu i rozszczelnij okna, to nie bedziesz mial cofek.
Bo ten smrod to widze w glowie ci narobil krzywdy.

>A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
>elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
>pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

Jako, ze jestes kretynem do kwadratu, czego dowodem jest pisanie o katolikach,
kosciele, wojnach
i innych bzdetach w watku o wentylatorze, to ci sie tez od tego wszystkiego
poplatalo w glowce w
kontekscie czego i co bylo napisane.

44. Data: 2011-09-12 12:34:04

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" c...@4...com

> [...]
> ci smierdziec w domu i rozszczelnij okna, to nie bedziesz mial cofek.
> Bo ten smrod to widze w glowie ci narobil krzywdy.

Wybierajcie PiS -- będziecie mieli więcej takich rad!!!
Okna rozszczelnić? kominiarz mówi, że okna są otwarte -- stąd cofka!!!
(bo cofkę widział na własne oczy -- miernik pokazał, wiszące paski
folii pokazały, smród pokazał...)

Okna są uchylone (jedno stale -- 12 miesięcy w roku)
lub otwarte (jedno teraz otwarte zupełnie!) a cofki są!!!

Wybierajcie PiS -- będziecie mieli więcej nawiedzonych przez biskupów!!

> [...]
> o wentylatorze, to ci sie tez od tego wszystkiego
> poplatalo w glowce w kontekscie czego i co bylo napisane.

Mnie poplątało się -- waszym dzieciom umarło się :) pod Jeżewem,
waszym VIPom pod Smoleńskiem, Waszemu Frankowi pod bankiem. ;)
A Waszemu kościołowi brakuje pieniędzy. :)

Ja wracam do zdrowia po tym, jak zamontowałem wentylatory. :)
A grzyby na suficie mojej łazienki zdychają. :)

Nie istnieje chyba religia, przeciwko której by KRK nie prowadził wojny!
(arabowie, żydzi, prawosławni, protestanci, a nawet religie i państwa
odległe jak Japonia czy Chiny nie są miłe temu Kościołowi)
Poza KRK nie ma nikogo, kto by ten ,,Kościół'' szanował uczciwie,
nie zaś propagandowo czy ze strachu przed pieniędzmi i władzą biskupów!

-=-

Wietrzenia ma być mniej więcej takie:

-- oknami z zewnątrz mieszkań do czystych pomieszczeń (pokoi)
-- z czystych pomieszczeń do brudnych (WC, łazienki, kuchni i garderoby)
-- z brudnych pomieszczeń do kominów
-- kominami nad domy/budynki!!

Wietrzenie poprzez otwarte okna daje:

-- wyziębianie mieszkania zimą, w czasie grzewczego okresu
-- rozchodzenie się smrodu z WC, łazienki, kuchni i garderoby po całym mieszkaniu.

Czloweik oddycha stale -- mieszkanie też musi byś stale wietrzone.

-=-

Radami swoimi nakarm duchownych KRK. Może duchowni posłuchają Cię i poumierają
szybciej. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

45. Data: 2011-09-12 12:48:06

Od: "J" <1...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:j4kq3u$n8c$1@inews.gazeta.pl...

> Ty nawet pisać po polsku nie umiesz!!! Ale innych ludzi posądzasz o
> głupotę.

ale piszę przyajmniej na temat, a Ty najwyraźniej tylko potrafisz głupio
pierdolić o niczym. Dla mnie EOT a Tobie życzę miłego branzlowania się.

46. Data: 2011-09-12 12:57:00

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>waszym VIPom pod Smoleńskiem, Waszemu Frankowi pod bankiem. ;)
>A Waszemu kościołowi brakuje pieniędzy. :)

Czyli mialem racje. Pojeb do kwadratu.

47. Data: 2011-09-12 13:04:47

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

> -- wyziębianie mieszkania zimą, w czasie grzewczego okresu

3,4x dziennie parominutowe wietrzenie nie powoduje
wyziebienia mieszkania i jest wrecz zalecane (chyba ,ze ktos we wlasnym domu
ma rekuperator). Jak zwykle pieprzysz jak potluczony.

Ale wszystko jasne - grzyb w lazience, smrod, teraz tekst o wyziebieniu
- ty po prostu nalezysz do ludzi, ktorzy dokrecaja grzejniki,
nie wietrza, maja stechlizne w mieszkaniu, a wszysto po to, zeby dostac
2 stowki zwrotu za ogrzewanie. Grzyb na raczkach to pewnie dostales
od zdrowych warunkow mieszkania.

> -- rozchodzenie się smrodu z WC, łazienki, kuchni i garderoby po całym mieszkaniu.

Wiesz, trzeba troche sprzatac kibelek... smrod z garderoby to ja juz naprawde nie
wiem,
w jakich ty warunkach mieszkasz.

48. Data: 2011-09-12 16:19:19

Od: "Jackare" <j...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:j4kqat$o40$1@inews.gazeta.pl...

> A jakiś przymuł (Ty właśnie) z grupy pisze o tym, że nie wolno wstawić
> elektrycznego wentylatora na dodatkowym kanale, zaś inny (Tobie podobny)
> pisze, że nie można puścić poziomo kanału wentylacji wymuszonej!!!

Powiedz mi jak blisko spokrewneni są Twoi rodzice bo pieprzysz jak
potłuczony. Mylisz opłaty za nakazane prawem czynności kontrolne z
obowiązkiem utrzymania należytego stanu technicznego budynku ciążącym na
właścicielu budynku. Organ kontrolujący - w tym przypadku kominiarz wydaje
zalecenia i nie ma żadnego obowiązku by wykonywać jakieś czynności naprawcze
w kontrolowanych przewodach kominowych.Chcesz się wypowiadać o rzeczach o
których nie masz bladego pojęcia.
Sprawa wydaje się być prosta: jeżeli nie ma wentylacji to prawdopodobnie nie
ma nawiewu do mieszkania i nie ma przewiewu pomiędzy pomieszczeniami (kratki
nawiewne w drzwiach). Wykonaj nawiew w pomieszczeniach suchych (np w
pokojach), przewiew do pomieszczeń mokrych i wentylacja zapewne ruszy.
Zresztą nie moja brocha - duś się.
I nie jestem kominiarzem :)

Jeżeli ja kontroluję instalację elektryczną lub gazową nie mam wobec
właściciela żadnego obowiązku by w przypadku nieprawidłowości naprawić ją.
Wydaję protokół z wynikami i zalecenia. Właściciel może mi zlecić naprawy na
zasadzie odrębnego zlecenia. Ale mnie może się nie chcieć nic naprawiać bo
mam supe świetnie płacone za pomiary i to mi wystarcza. I co? I nic.
--
Jackare

49. Data: 2011-09-12 19:47:35

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" k...@4...com

> Czyli mialem racje. Pojeb do kwadratu.

Cóż za piękny podpis. ;)
Które słowo oznacza Twe imię, o panie, a które -- Twe
nazwisko rodowe? :) I dlaczego tylko jedno z tych słów
piszesz wielką literą? :)

Ja zwykle spotykałem von, nie do... ;) Dlatego pytam...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

50. Data: 2011-09-12 19:49:12

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Przesmiewca" 2...@4...com

> 3,4x dziennie parominutowe wietrzenie nie powoduje
> wyziebienia mieszkania i jest wrecz zalecane

Przytocz, znawco prawa, stosowną ustawę. ;)
Pochwal się umiejętnością czytania i znajomością prawa. :)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
Zabawka dla dziecka szukam
Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
tez troche o Agd
Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru