Wiara najbliższa

51. Data: 2017-06-03 22:19:41

Temat: Re: Wiara najbliższa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
i-wypowiedzial-pamietne-slowa

> Ale
>>
> od tamtych czasów, czyli przez 38 lat, wiele się zmieniło w świecie
> a nauki JP II były jednak dość hermetyczne chociaż porywał naszych
> rodaków bardziej dzięki swym umiejętnościom aktorskim aniżeli przez dość
> skomplikowany przekaz zrozumiały dla niewielu.

Wystarczy.
"Nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak nielicznym"- Winston
Churchill

52. Data: 2017-06-03 22:37:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

i-wypowiedzial-pamietne-slowa

> Wystarczy. "Nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak
> nielicznym"- Winston Churchill

Tak bywa czego przykładem Termopile...

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

53. Data: 2017-06-03 23:34:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

i-wypowiedzial-pamietne-slowa

> Tak bywa czego przykładem Termopile...

Akurat Churchill mówił o polskich lotnikach w armii GB.
:->

54. Data: 2017-06-04 00:26:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

i-wypowiedzial-pamietne-slowa

> Akurat Churchill mówił o polskich lotnikach w armii GB. :->

Czuję się zawstydzony. :-D

55. Data: 2017-06-04 03:45:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 21:39, Chiron pisze:
> chodzi. Chrześcijaństwo przeniknęło Ciebie na wskroś- a Ty się go chcesz
> wyprzeć. Każdy Twój tekst- a założę się, że i gest czy słowo w realu- są
> chrzęscijaństwem przesiąknięte. Nawet jak rozprawiasz o buddyzmie czy
> rodzimowierstwie. Nie potrafisz i nie chcesz nawet skorzystać z tego, co

A co konkretnie jest przesiąknięte u Jakuba chrześcijaństwem?

56. Data: 2017-06-04 04:41:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 czerwca 2017 18:12:46 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Jeżeli zmuszam Ciebie do porzucenia buddyzmu to przepraszam, nie chcę
> decydować o Tobie, tylko dlaczego ewangelizujesz na buddyzm wśród
> chrześcijan?

Wśród chrześcijan, a nie chrześcijan (biernik). Tu jest właśnie różnica.
Chyba nie powiesz mi, że chrześcijanami są fani Justina Biebera, zjadacze
hamburgerów i kolorowych gazet "Brawo", puste plastikowe niunie.
Chrześcijaństwo albo nie robi nic, żeby wytępić tego raka albo działa
nieskutecznie. A teraz porównaj tę młodzież wpierniczającą szajs do kultury
młodzieżowej okresu hippiesów, a nawet do lat 70., 80., 90. ub. w. gdy
silny w kulturze europejskiej był pop-buddyzm - sztuki walki, zen, manga etc.

57. Data: 2017-06-04 04:45:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2017 o 04:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Chyba nie powiesz mi, że chrześcijanami są fani Justina Biebera, zjadacze
> hamburgerów i kolorowych gazet "Brawo", puste plastikowe niunie.

Czyli Twój target to "puste plastikowe niunie"? Podczas gdy wcześniej
pisałeś o elitaryzmie, o elicie intelektualnej?

58. Data: 2017-06-04 04:46:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 czerwca 2017 21:39:35 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> Każdy Twój tekst- a założę się, że i gest czy słowo w realu- są
> chrzęscijaństwem przesiąknięte. Nawet jak rozprawiasz o buddyzmie czy
> rodzimowierstwie. Nie potrafisz i nie chcesz nawet skorzystać z tego, co
> posiadasz. To tak, jakbyś od dziecka uczył się pływać. Może nie lubisz
> pływania- ale to potrafisz. Jednak wpadasz na pomysł w wieku lat 40, że nie
> będziesz pływał tylko zaczniesz grać w siatkówkę. Co z tego, skoro każdy
> Twój serw piłki to tak, jakbyś pływał motylkiem a kazdy blok to tak, jakbyś
> pływał grzbietowym- skoro cały czas się upierasz, że nie umiesz i nie chcesz

No i tutaj nie masz racji, bo z buddyzmem mam styczność od gówniaka.
Jako jedną z alternatyw - a wszedłem w nią właśnie dlatego, że
w chrześcijaństwie szło mi gorzej.

59. Data: 2017-06-04 04:48:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2017 o 04:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Jako jedną z alternatyw - a wszedłem w nią właśnie dlatego, że
> w chrześcijaństwie szło mi gorzej.

Jak gorzej?

60. Data: 2017-06-04 04:48:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 czerwca 2017 08:02:32 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
>
> Bardzo podobną odpowiedź usłyszałem na spotkaniu z Dalaj Lamą Tybetu
>
> --
> Chiron

to piekne, ze ludzie umieja tak myslec.
przeciez jesli jest Stworca,