Wiara tylko dla plebsu.

121. Data: 2013-09-06 19:20:15

Temat: Re: Wiara tylko dla plebsu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 16:46, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Między innymi --- człowiek który ćwiczy sztuki walki, medytuje i zdrowo się
> odżywia nie powinien chorować na schorzenia z tej grupy. Jeśli ci ludzie
> modlą się o zniszczenie mojej duchowości a im wychodzi to takie objawy
> somatyczne mogą być na to dowodem. Problem polega na tym, że ja wierzę, że o
> ile nawet może im wyjść to teoretycznie są za ciency w uszach, żeby to
> wystąpiło w moim wypadku i abym miał podstawy do poważnego traktowania ich
> ględzenia.

Obawiam się, że skoro COŚ IM "wychodzi", to właśnie wskazuje na to, że
Ty w to za bardzo wierzysz. No ale nie potrafię Cię przekonać, żebyś po
prostu przestał w tę ich destrukcyjną moc wierzyć.

Ewa

122. Data: 2013-09-06 19:27:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 16:04, Ikselka pisze:

> Jak już pisałam, niektórym nadmiar wiedzy o sobie szkodzi. No ale przecież
> sposobów zdobycia tej wiedzy jest mnóstwo, ja na przykład czerpię ją od
> Ghostka i takich różnych na tej grupie, Chiron pewnie też. I to jest
> bezbolesne, nic nam się nie otwiera, a ile się człek (o sobie) dowiaduje!
> Hooo hoooo hoooo :-D

Raczej - hoooponoopooo.

Ewa

123. Data: 2013-09-06 19:28:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 14:09, Chiron pisze:

> Zupełnie nie to...

A ja sądzę, że właśnie to.

Ewa

124. Data: 2013-09-06 19:31:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Obawiam się, że skoro COŚ IM "wychodzi", to właśnie wskazuje na to, że
> Ty w to za bardzo wierzysz. No ale nie potrafię Cię przekonać, żebyś po
> prostu przestał w tę ich destrukcyjną moc wierzyć.

Ewa, to nie tak. Uważam, że mają szanse destrukcyjne, ale nie powinny na
mnie w ogóle zadziałać. Mniej więcej się mają tak jak przysłowiowa mysza do
słonia. Musieliby się bardzo natrudzić, żeby rąbnąć w słaby punkt. Nieomal
przejść labirynt 28 Lohanów i dorwać starca Pai Mei ;) Takie rzeczy to tylko
na filmach z Buce Lee.

--
????
???

125. Data: 2013-09-06 20:06:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> różnych miejscach pozostawia wysoce zaawansowaną broń. Znajdzie ją
> praktycznie każdy- nawet w sposób niezamierzony. Użyć może też każdy.
> Skutecznie- niewielu, ale nie koniecznie są to ci Indianie. Jakubie- coś
> wysyłasz, a dziwisz się, że dostajesz to samo. Od lat Ci piszę:
> nie_popularyzuj_wiedzy_tajemnej. IMO- dostaleś rykoszetem. I zamiast dać
> sobie spokój- wyciszyć się, medytować, czy też korzystać z metod
> hooponopono- brniesz dalej drogą, która zaprowadziła Cię po prostu na
> manowce. Naprawdę nie potrafisz przestać? Ustąp, a wygrasz.

Wycofać się z projektu za który m.in. najbardziej znany celebryta polskiej
śmietanki hackerskiej z lat 90-tych wystawia mi laurkę? Jak chcesz, to podam
tobie na priva o kogo chodzi --- nicka i personalia.

--
????
???

126. Data: 2013-09-06 21:17:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Sep 2013 19:17:12 +0200, FEniks napisał(a):

> Cóż mogłabym Ci poradzić, hm... "modlitwa, prośby do opiekuna-
> anioła, stawianie luster mentalnych" powinno pomóc. Może wtedy mnie
> zaczną wypadać. :-D
>
> Ewa

Na szczęscie to był żart z mojej strony - inaczej musiałabyś zacząć się
bać, ze wyłysiejesz :-D

127. Data: 2013-09-06 22:30:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sądzę, że właśnie to.

Wiedzę o sobie także trzeba umieć przyjąć. No przecież żeby nie wiem co-
mówiąc komuś, jakim go widzisz- nawet jeśli jest to obiektywne- on i tak
tego nie będzie w stanie przyjąć, jeśli do tej wiedzy nie dorósł. Tyle, że
tu naprawdę nie chodzi o coś takiego w kontekście otwierania czakr. No ale
oczywiście- wyrażamy tu swoje opinie. Ty zostajesz przy swojej- dla mnie to
ok.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

128. Data: 2013-09-06 22:32:34

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:l0d5jr$51t$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
> podam
> tobie na priva o kogo chodzi --- nicka i personalia.

Co Cię obchodzi cudza opinia? Idziesz w destrukcję- i tyle. Warte to
pochwały kogokolwiek?

129. Data: 2013-09-06 22:43:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli BYŁ SŁABY PSYCHICZNIE.

I czego to krzyczy?:-) IMO - większość ludzi można doprowadzić do takiego
stanu. Kwestia odpowiedniej...obróbki

130. Data: 2013-09-06 23:04:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 22:30, Chiron pisze:

> Wiedzę o sobie także trzeba umieć przyjąć. No przecież żeby nie wiem co-
> mówiąc komuś, jakim go widzisz- nawet jeśli jest to obiektywne- on i tak
> tego nie będzie w stanie przyjąć, jeśli do tej wiedzy nie dorósł.

A gdzie ja piszę o mówieniu komuś, jakim go kto widzi? Może raczej nie
sugeruj się podpowiedziami XL co do interpretacji moich słów, a potem
nie dyskutuj z nimi jak z moimi. :/

Ewa

anty- ghost
Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.
Dobranoc