Wiara tylko dla plebsu.

131. Data: 2013-09-06 23:06:20

Temat: Re: Wiara tylko dla plebsu.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 20:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Wycofać się z projektu za który m.in. najbardziej znany celebryta polskiej
> śmietanki hackerskiej z lat 90-tych wystawia mi laurkę?

Celebryta ponad 20 lat temu? Taka pochwała ma jakąkolwiek wartość?

Ewa

132. Data: 2013-09-06 23:07:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 19:31, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ewa, to nie tak. Uważam, że mają szanse destrukcyjne, ale nie powinny na
> mnie w ogóle zadziałać. Mniej więcej się mają tak jak przysłowiowa mysza do
> słonia. Musieliby się bardzo natrudzić, żeby rąbnąć w słaby punkt. Nieomal
> przejść labirynt 28 Lohanów i dorwać starca Pai Mei ;) Takie rzeczy to tylko
> na filmach z Buce Lee.

To dlaczego piszesz, że "niszczą pole" i masz dolegliwości żołądkowe?

Ewa

133. Data: 2013-09-06 23:08:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 22:43, Chiron pisze:

> I czego to krzyczy?:-) IMO - większość ludzi można doprowadzić do
> takiego stanu. Kwestia odpowiedniej...obróbki

Może i można, ale w wyjątkowych okolicznościach. Nie każdy w normalnych
warunkach da się w coś takiego wkręcić.

Ewa

134. Data: 2013-09-06 23:17:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Sep 2013 22:43:18 +0200, Chiron napisał(a):

> I czego to krzyczy?:-)

Mówi dobitnie :-)

> IMO - większość ludzi można doprowadzić do takiego
> stanu. Kwestia odpowiedniej...obróbki

Może i większość da się. Obróbka obróbką, ale predyspozycje
predyspozycjami. Wystarczy wiedzieć, kogo można obrobić, a kto sie nie da.
I wtedy owszem, owa "obróbka" może nie wymagać zbyt wiele zachodu. I
przecież o to chodzi "obrabiaczom". Pracowici to oni zbytnio nie są, a
mając umiejętność wpływania na słabe jednostki idą w liczbę - ich siłą jest
właśnie owych dostępnych jednostek liczebność...

135. Data: 2013-09-06 23:20:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Sep 2013 23:08:17 +0200, FEniks napisał(a):

> Może i można, ale w wyjątkowych okolicznościach. Nie każdy w normalnych
> warunkach da się w coś takiego wkręcić.

Myslę tak jak Chiron, że jednak większość da się - przy odpowiednich
technikach. Tyle że oczywiście nie każdy, masz rację. A że większość -
wystarczy popatrzeć na filmy z przemówień Hitlera...

136. Data: 2013-09-06 23:23:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> To dlaczego piszesz, że "niszczą pole" i masz dolegliwości żołądkowe?
>
> Ewa

Bo wygląda jak gdyby im wychodziło "against the odds". Trzeba być doprawdy
nielichym sztukmistrzem...

--
????
???

137. Data: 2013-09-06 23:27:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie ja piszę o mówieniu komuś, jakim go kto widzi? Może raczej nie
> sugeruj się podpowiedziami XL co do interpretacji moich słów, a potem nie
> dyskutuj z nimi jak z moimi. :/

Nie sugeruję się tym, co piszę Małgosia. Ty napisałaś:

"Niektórzy ludzie mają ogromny lęk przed dowiedzeniem się czegoś o
sobie. A jeśli używa się przy tym takiej magicznej terminologii (która
NB w rejonach, gdzie powstała, jest czymś zupełnie naturalnym), to ten
lęk może faktycznie doprowadzić człowieka do psychiatryka. Taka jest
moja opinia na ten temat."
Na to odpowiedziałem, że wiedzę o sobie trzeba umieć przyjąć. Ktoś może np
dowiedzieć się czegoś o sobie, bo ktoś inny mu to powie. Może też znaleźć
się w jakiejś sytuacji życiowej, w którym np jasno będzie widać, że zachował
się zupełnie inaczej, niż sądził, że się zachowa. Można i w inny sposób
czegoś się o sobie dowiedzieć. Można- jednakże zawsze pod tym samym
warunkiem: że się chce tę wiedzę przyjąć.

Pozostajesz w konflikcie z Iksełką. Moje spostrzeżenie wydało Ci się wynikać
z lektury Jej postu. Zareagowałaś więc emocjonalnie. Tak to widzę.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

138. Data: 2013-09-06 23:45:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Co Cię obchodzi cudza opinia? Idziesz w destrukcję- i tyle. Warte to
> pochwały kogokolwiek?

Chiron ja już tylu ludziom pomogłem, co najmniej dwie osoby przyznały się,
że na bazie mojej biblioteki porobiły doktoraty... dlaczego mam utrudniać im
dostęp? Bo tak się twoim hierarchom twojego kościółka nie podoba? Jak
myślisz, ile z tych osób chce się uczyć na tym praktycznie magii? Może kilku
ambitnych dążacych do kariery Młodych Wykształconych z Wielkich Miast albo
nawet i Biednych Wolnomyślnych z Pipidówek dążacych do wyzwolenia się spod
tyranii kleru i doszlusowania do tych poprzednich --- a to w takim razie
niech im duchy sprzyjają i szczoteczką do zębów ścierają pyłki z ich drogi!
Nie chodzi mi o to żeby ludzie napieprzali się bez sensu, tylko żeby
specyficzna ich klasa ezoteryczno-libertyńska rozwijając nieustraszoność i
przebojowość doszła do wpływów wypierając bojaźliwych i rozwijam swoją
bibliotekę głównie pod tym kątem.

--
????
???

139. Data: 2013-09-07 12:10:56

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-05 16:13, glob pisze:
> Kto nie potrafi obalić wykazana ponad 4000 sprzecznych twierdzeń, nielogiczności ,
obsesji seksualnych i chorób psychiczny.
> Prosty przykład biblijne bzdury skąd się wzieła żona Kaina. Byli tylko adam i ewa i
ich dzieci Kain i Abel. Kain się żeni nagle z kobietą .

Stare zapisy których nikt nie porządkował. A więc siłą rzeczy nie
szukajmy w tym laboratoryjnego uporządkowania. Widać także że przekazy
są w niektórych aspektach fałszowane. Jak choćby ten o homoseksualizmie.
Kain, Abel i inne tego typu postacie, to obiekty którym niekoniecznie
trzeba oddawać cześć, a więc do nich można podchodzić z dużą swobodą w
interpretowaniu.

140. Data: 2013-09-07 12:11:15

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-05 18:36, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Poczytaj sobie Nagardżunę, on wszystko potrafi obalić.
> http://chomikuj.pl/jachyb/Zen/Mulamadhyamakakarika,1
320503808.pdf

> A tu komentarz:
> http://www.staff.amu.edu.pl/~inveling/pdf/Lipnicki-I
LXXV.pdf

Antywirus blokuje mi dostęp do tej strony.

anty- ghost
Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.
Dobranoc