Re: ,,Widzimy i słyszymy...

Data: 2022-05-02 15:32:49
Temat: Re: ,,Widzimy i słyszymy...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 02.05.2022 o 15:07, alojzy nieborak pisze:

> cyt.
> Antwerpski sektor diamentów pomaga Rosji finansować ...
>

> 700 lat historii Antwerpii to także 700 lat historii żydowskich złotników,
> jubilerów i szlifierzy diamentów w tym mieście. Dzisiaj aż 80% światowego handlu
diamentami przechodzi przez Antwerpię.
> https://www.wiatrak.nl/12727/diamentowa-antwerpia

No i?
Wszyscy Żydzi są złotnikami pozbawionymi sumienia i skrupułów?
Bo widzisz, są tacy w Polsce, którzy handlują ludźmi, ale to nie znaczy,
że wszyscy Polacy są źli.

https://wiadomosci.wp.pl/jeszcze-troche-wytrzymam-i-
bedzie-lepiej-tak-handluje-sie-ludzmi-67634176621801
28a

Są też tacy w Polsce, którzy biją żony, biją (a nawet gwałcą) dzieci, są
tacy, którzy przenoszą pedofilów z parafii na parafię żeby uniknęli kary...

Tak więc nie bardzo wiem czego dotyczy taki argument.
Trzeba z tym zrobić porządek i tyle.

Pozdrawiam
Piotr