Re: ,,Widzimy i słyszymy...

Data: 2022-05-02 16:39:34
Temat: Re: ,,Widzimy i słyszymy...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 02.05.2022 o 15:16, alojzy nieborak pisze:

> cyt.
> Rosja na eksporcie diamentów zarobiła w 2021 r. 4,5 mld dol.

Nie sądzę, że szary obywatel na tym zarobił.
To tym bardziej argument żeby nałożyć na rosję jeszcze większe sankcje.
Spadnie popyt na ruskie diamenty, to może spadnie popyt w rosji na
niewolniczą pracę obywateli przy wydobyciu diamentów.

> Teraz szanowny mr.Kviecie podaj biznesy RU-Narodowcy:)

Jacy narodowcy, takie biznesy.

https://arbinfo.pl/ordo-iuris-a-kreml-historia-w-obr
azkach-dla-opornych/

https://oko.press/rosyjska-propagande-szerza-polskie
-portale-znalezlismy-23-takie-witryny/

"Część z nich to radykalnie prawicowe witryny, inne prezentują
,,alternatywną" wizję świata i informacje, ,,których nie znajdziesz w
zwykłych mediach", jeszcze inne to witryny poświęcone popularnym obecnie
tzw. teoriom spiskowym, wśród których znajdują się m.in. smugi
chemitrails, teoria antyszczepionkowa czy UFO. Strony te poruszają także
tematy polityczne."

"Oto lista portali, na których znalazłam newsy ze Sputnika, RT czy VoE
(alfabetycznie):(...)"

"Bardzo intensywnie z treści pro-kremlowskich korzysta witryna nczas.pl,
czyli Najwyższy Czas, powiązana z tygodnikiem o tej samej nazwie,
którego założycielem był Janusz Korwin-Mikke. Dziś witryna promuje
zarówno Korwin-Mikkego, jak i Stanisława Michałkiewicza, radykalnie
prawicowego publicystę."

https://oko.press/analizujemy-program-bosaka/

https://niezalezna.pl/269588-firma-oligarchy-z-rosji
-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

"Dyrektorem do spraw komunikacji w ,,Vivus" jest Marek Bosak - brat
Krzysztofa Bosaka, który startuje w wyborach do Parlamentu Europejskiego
z listy Konfederacji. Wiceprezes Ruchu Narodowego jest ,,jedynką"
warszawskiej listy Konfederacji Korwin Braun Liroy Narodowcy
(...)
Jak się jednak udało nam nieoficjalnie ustalić, służby z ogromnym
zainteresowaniem przyglądają się działalności firmy ,,Vivus" należącej do
Olega Bojko.

Skontaktowaliśmy się telefonicznie dzisiaj rano z Krzysztofem Bosakiem.
Zadaliśmy pytanie, czy w jego karierze politycznej w Parlamencie
Europejskim nie będzie przeszkadzało, że brat jest dyrektorem w firmie
należącej do imperium rosyjskiego oligarchy Olega Bojko.

K. Bosak wysłuchał pytania, ale nie odpowiedział.

"Poproszę o telefon później, teraz zaczynam spotkanie" - stwierdził i
się pożegnał.

AKTUALIZACJA: Po tej rozmowie Krzysztof Bosak wysłał wiadomość z prośbą
o przesłanie pytań SMS-em. Wysłaliśmy. Na wcześniej zadane odpowiedział
"nie", zaprzeczył również, aby brat obecnie lub w przeszłości wspierał
finansowo jego działalność polityczną."

https://oko.press/ordo-iuris-szuka-zagranicznych-pie
niedzy-stojacych-czarnym-protestem-chce-ujawnic-skad
-dostal-33-mln-zl/

https://oko.press/duce-prowadz-do-szturmu-liderzy-ru
chu-narodowego-publikuja-w-faszystowskim-pismie/

"Po analizie pisma ,,Szturm", zapewnienia liderów Ruchu Narodowego o
braku związków ich formacji politycznej z faszyzmem okazują się
nieprawdą. Są oni albo niezwykle naiwni i nieświadomi takich związków,
albo kłamią."

https://oko.press/ruski-lad-tropimy-rosyjskie-slady-
w-polsce-sa-liczne/

"- Tomasza Piątka, który w wydanej w 2017 roku książce ,,Macierewicz i
jego tajemnice" opisał dokumenty, które świadczą o związkach z
rosyjskimi służbami Antoniego Macierewicza, wiceprezesa PiS, wówczas
ministra obrony narodowej w rządzie PiS (w odpowiedzi Macierewicz złożył
zawiadomienie do prokuratury, zarzucając Piątkowi przemoc i groźby wobec
funkcjonariusza państwowego; obecnie jednak nie toczy się żadna sprawa w
tym zakresie z powództwa Macierewicza);

- Klementyny Suchanow, która w publikacji ,,To jest wojna. Kobiety,
fundamentaliści i nowe średniowiecze" opisała działania ultrakatolickich
fundamentalistów na świecie, w tym w Polsce, wykazując wsparcie
rosyjskich oligarchów dla związanych z tym nurtem organizacji - także
tych, które działają w naszym kraju."

"Jak informował rosyjski ,,Sputnik", Jekaterina C. była między innymi
moderatorką ,,jednej z facebookowych grup, poświęconej rosyjsko-polskiej
przyjaźni". Jest ich na Facebooku kilka. To te, które najłatwiej
zidentyfikować jako szerzące typowe dla Kremla narracje. Ich członkowie
wyrażają między innymi swoje uznanie dla Władimira Putina i zachwycają
się rosyjskimi paradami wojskowymi. Są mniej groźne niż inne, których
członkowie ukrywają swoje związki z Rosją, za to szerzą treści
antyunijne, antyukraińskie, antyamerykańskie i anty-NATO. Jeszcze
trudniej znaleźć rosyjskie ślady w sieciowych dyskusjach na tematy inne
niż polityczne. A jednak tam są."

https://oko.press/ruski-lad-jesli-cos-szkodzi-zachod
owi-jest-dobre-dla-kremla-rosyjskie-slady-w-polsce-c
zesc-ii/

"Wrogiem Zachód, nadzieją Rosja

Ludzie mają nie wierzyć, nie ufać, szukać alternatywnych źródeł ,,wiedzy"
i spiskowych wyjaśnień, bać się III wojny światowej, nienawidzić Stanów
Zjednoczonych, Żydów i Unii Europejskiej, atakować polityków i
wszystkich, którzy myślą inaczej, reagować emocjonalnie, wreszcie -
ulegać prowokacjom."

"To były tysiące maili, faktur, dokumentów - dowody na to, że Rosja
prowadziła antyukraińskie operacje w Europie Środkowej, także w Polsce,
zaś jej sojusznikami w tych działaniach byli działacze skrajnej prawicy."

"(...)Akurat ta tematyka nie dziwi - Rosja jest bardzo aktywna w
szerzeniu dezinformacji na temat szczepień i pandemii koronawirusa. Już
w 2018 roku, a więc na długo przed pandemią, amerykańscy eksperci
wykazali, że rosyjskie trolle wspierają ruchy antyszczepionkowe."

"Machina dezinformacyjna Kremla pochłania setki milionów dolarów

Późniejsze raporty, analizujące infodemię, wielokrotnie wykazały
zaangażowanie Rosji w szerzenie nieprawdziwych treści. Tak jest do dziś
- rosyjskie powiązania są widoczne w środowiskach sprzeciwiających się
szczepieniom. Z opublikowanego w grudniu 2020 roku raportu American
Journal of Public Health wynika, że aż 93 proc. badanych treści,
zniechęcających do szczepień, wytworzyły boty i rosyjskie trolle."

"Aktywność dezinformacyjna Rosji w Polsce dotyczy tak wielu obszarów, że
scharakteryzowanie wszystkich wymagałoby napisania wielu kolejnych
artykułów. Rosyjskie konta, działające w Polsce, chętnie posługują się
hasłami patriotycznymi i religijnymi, inne szerzą treści słowiańskie."

"W przestrzeni politycznej głośno mówi się o wpływach rosyjskich w
środowiskach skrajnej prawicy, znacznie ciszej - o powiązaniach z
niektórymi środowiskami lewicowymi. Rosyjskie służby nie przywiązują się
do poglądów politycznych swoich współpracowników, wykorzystują każdą
przestrzeń, w której widzą możliwość oddziaływania. I pracują - powoli,
systematycznie, przez lata, wiążąc kolejnych ludzi ze sobą. Tak
infiltrują Polskę."

https://oko.press/przemoc-dezinformacja-konfederacja
/

> Nie oczekuję podanie przez Ciebie podobnych kwot do 4,5mld usd,
> oczekuję podania 0,1% - 0,1% wymienionej sumy:)

Jeśli powyższe to za mało, to resztę znajdziesz samodzielnie.
Daleko nie musisz szukać, bo te wszystkie organizacje tylko się
wymieniają członkami od czasu do czasu, albo stratują do wyborów w
koalicjach i ze wspólnych list.

?

> Sam widzisz mr. Kviecie, ogół jest ważniejszy od okopressowych szczegółów:)
> Krótko mówiąc, mydlisz nasze oczęta, ściemniasz, motasz etc.

No cóż... ja tego nie wymyśliłem.

Pozdrawiam
Piotr