Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.

12. Data: 2015-02-28 17:26:00

Temat: Re: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> No właśnie, bez Doświadczenia nie można poznać Prawdy, intelektualne
> poznanie jest tylko częściowe. Cały plan bierze w łeb.
> Konserwatyści:rewolucjoniści 1:0 XL-e i globy tańczą w ekstazie

Jeżeli plan zostanie zrealizowany zniknie przemoc i świat ludzi zostanie
zachowany. Jeżeli plan nie zostanie zrealizowany nasz świat ulegnie
zagładzie. Wybór jest prosty: plan musi zostać wprowadzony przemocą przy
użyciu dostępnych sił i środków. I to się dzieje. I nie ma znaczenia,
czy plan wprowadzają w życie konserwatyści czy też rewolucjoniści, czy
czynią to świadomie czy nieświadomie. Na tym etapie historia jest
zdeterminowana.

A jeżeli mimo wszystko ludzkość nie przetrwa to proces samouświadamiania
Bytu rozpocznie się od początku i pewnie kiedyś zakończy się sukcesem.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

11. Data: 2015-02-28 17:26:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
> [...]

No właśnie, bez Doświadczenia nie można poznać Prawdy, intelektualne
poznanie jest tylko częściowe. Cały plan bierze w łeb.

Głupi jesteś, w tej filozofi chodzi o naoczność, świadomość i powiedzmy kwiatek, bez
tego kwiatka świadomość nie zaistnieje, bo jest właśnie.....Uświadamianiem sobie
czegoś.... i im więcej postrzega ta świadomość tym większe jej zdolności pojmowania
świata. Tu zboczeniec Teo, z opowiedzieniu dziecku czym jest seks, by jego świadomość
przestała być nieświadoma, przeskoczył na spenetrowanie dziecka, bo jest zboczeńcem.
I jego świadomość jest zaburzona, bo glob jest właśnie tym doświadczeniem, tym
kwiatkiem, którego jego świadomość nie koleruje i nie dociera że jest zboczeńcem,
pozostaje w nieświadomości.

13. Data: 2015-02-28 17:45:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chociaż jak ktoś jest takim wodogłowiem że aby stwierdzić że są gwiazdy są na niebie,
musi ich dotykać, to już syndrom ala debil i jeszcze uważa że da radę bić
świadomością ściany, to już syndrom megaarcydebilizm.

14. Data: 2015-02-28 17:59:46

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.02.2015 o 17:26, glob pisze:
> [...]
jest właśnie tym doświadczeniem, tym kwiatkiem, którego jego świadomość nie koleruje
(chyba koreluje) i nie dociera że jest zboczeńcem, pozostaje w nieświadomości.

Oto cały glob: zakompleksiony bałwan i prostak udający mądralę i
'nowoczesnego' i 'wykształconego'. Piszący posty na psychologii z
prędkością karabinu maszynowego, nie mający nic do powiedzenia oprócz
steku wyzwisk do swoich adwersarzy czy dyskutantów. LeoTar nakreślił
pewien istotny problem w realizacji jego teorii, którego wcześniej nie
ujawniał. Globek poczuł się wzburzony, że jest ignorowany, więc
przekręcił wszystko, stawiając siebie na piedestale.

15. Data: 2015-02-28 18:21:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
> [...]
ujawniał. Globek poczuł się wzburzony, że jest ignorowany, więc
przekręcił wszystko, stawiając siebie na piedestale.

Co ja ci na to poradzę że jesteś kretynem i stwierdziłeś za zboczeńcem Leo że trzeba
dzieci jebać w odbyty. Bo ja uważam że edukować bo na tym polega " doświadczanie
świadomości "

16. Data: 2015-02-28 18:39:51

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> jest właśnie..... Uświadamianiem sobie czegoś.... i im więcej
> postrzega ta świadomość tym większe jej zdolności pojmowania świata.

W ten sposób możesz globku poznawać, poznawać, poznawać w nieskończoność
i nigdy nie poznać wszystkiego do końca, nigdy nie uzyskać Wolnej Woli
by móc tworzyć dowolnie i by sięgnąć gwiazd korzystając bezpośrednio z
potęgi Umysłu a nie tylko potęgi Materii, jego produktu.

> [...]
> glob jest właśnie tym doświadczeniem, tym kwiatkiem, którego jego
> świadomość nie koleruje i nie dociera że jest zboczeńcem, pozostaje w

Chcesz utrzymywać dziecko w nieświadomości by było Twoim niewolnikiem i
byś mógł nad nim sprawować kontrolę? Brakuje Ci poczucia własnej
wartości i chcesz mieć kogoś od kogo będziesz czuł się lepszym, byś w
ten sposób kompensował sobie swoje poczucie niższości pozostałe z
relacji z Twoim ojcem (kompleks Edypa), którego to problemu on z takich
czy innych powodów nie był w stanie pomóc Ci rozwiązać. Wolisz obrzucać
mnie niewybrednymi epitetami aniżeli przyjrzeć się swojej relacji z
Twoim ojcem. Jesteś hipokryta globku, który trwa wiernie przy swoich
rodzicach mimo iż ci nieświadomie go skrzywdzili.

17. Data: 2015-02-28 18:46:22

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-28 o 18:39, LeoTar pisze:
> Twoim ojcem. Jesteś hipokryta globku, który trwa wiernie przy swoich
> rodzicach mimo iż ci nieświadomie go skrzywdzili.

Dopiero by skrzywdzili, gdyby uprawiali seks, jak postulujesz

18. Data: 2015-02-28 18:47:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Proponuje abyś włożył ręce do piekarnika i doświadczał, ciekawe czy po obudzeniu w
szpitalu twoja świadomość wyjdzie z nieświadomości iż ogień parzy?
Normalni ludzie nie muszą wkładać rąk do piekarnika ani kutasów do odbytu dzieci, bo
wyszli z nieświadomości przez edukacje która jest " doświadczeniem świadomości, tak
więc długa droga przed tobą.

19. Data: 2015-02-28 19:14:51

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> CookieM W dniu 28.02.2015 o 17:26,

> Co ja ci na to poradzę że jesteś kretynem i stwierdziłeś za
> zboczeńcem Leo że trzeba dzieci jebać w odbyty. Bo ja uważam że
> edukować bo na tym polega " doświadczanie świadomości "

Oj, globku, dlaczego w Twoich postach zawsze mamy do czynienia z seksem
analnym? Wygląda na to, że stosunki seksualne kojarzą Ci się wyłącznie z
męskimi relacjami homoseksualnymi i gwałceniem chłopców przez pedofilów.
Może jest to wynik przeżytej przez Ciebie traumy, z której sam nie
potrafisz się uwolnić wskazując na tego kogoś, kto tę traumę u Ciebie
spowodował.

A wracając do edukacji seksualnej jak wyobrażasz sobie "doświadczanie
świadomości"? Na czym takie doświadczanie miałoby polegać i co miałoby w
dziecku wywołać, jakie miałyby być skutki tego doświadczenia? Czy
dostępne byłoby tylko chłopcom lub dziewczynkom czy też dzieciom płci
obojga?

Ja opiszę Ci w jaki sposób ja wyobrażam sobie doświadczenie inicjacji
seksualnej dziecka z rodzicami a potem Ty przedstawisz mi swoja wersję.
No więc po pierwsze w doświadczeniu inicjacji biorą udział oboje
rodzice, którzy wraz z dzieckiem tworzą trójkąt, triadę. Rodzic płci
przeciwnej niż dziecko jest "wagą" na której dziecko porównuje się z
rodzicem tej samej co i ono płci. "Waga" stanowi bierne połączenie
narządów płciowych dziecka i rodzica tej samej płci co dziecko, a
dziecko z tym rodzicem połączeni są wzrokiem. Wzrok jest "zwierciadłem
duszy", i ze wzroku swego rodzica dziecko odczytuje jedną prostą
informację: czy ten rodzic jest gotów oddać dziecku wszystko, nawet
swego partnera seksualnego a w chwili próby nawet i własne życie.
Takiego przekazu nie da się dokonać werbalnie a jedynie emocjonalnie w
doświadczeniu.

No to na razie wystarczy; a teraz Ty globku.

20. Data: 2015-02-28 19:19:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Dopiero by skrzywdzili, gdyby uprawiali seks, jak postulujesz

Odciąłeś wszystko co logicznie mogłoby dotyczyć Twojego stwierdzenia i
gdzie zawarte było wyjaśnienie. Rzucasz twierdzenie, którego nie raczysz
podeprzeć żadnym wyjaśnieniem. Na takich "dyskutantow" szkoda strzępić
języka.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

Nie płacę za pałace!
Kielce zaatakowały urojone Owsiki :)
Żona polityka Pis
Zakaźna odra we Wrocławiu. Choroba dotarła do nas z Berlina
Propaganda i dezinformacja