Re: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.
Date: Sat, 28 Feb 2015 19:14:51 +0100

glob pisze:
> CookieM W dniu 28.02.2015 o 17:26,

> Co ja ci na to poradzę że jesteś kretynem i stwierdziłeś za
> zboczeńcem Leo że trzeba dzieci jebać w odbyty. Bo ja uważam że
> edukować bo na tym polega " doświadczanie świadomości "

Oj, globku, dlaczego w Twoich postach zawsze mamy do czynienia z seksem
analnym? Wygląda na to, że stosunki seksualne kojarzą Ci się wyłącznie z
męskimi relacjami homoseksualnymi i gwałceniem chłopców przez pedofilów.
Może jest to wynik przeżytej przez Ciebie traumy, z której sam nie
potrafisz się uwolnić wskazując na tego kogoś, kto tę traumę u Ciebie
spowodował.

A wracając do edukacji seksualnej jak wyobrażasz sobie "doświadczanie
świadomości"? Na czym takie doświadczanie miałoby polegać i co miałoby w
dziecku wywołać, jakie miałyby być skutki tego doświadczenia? Czy
dostępne byłoby tylko chłopcom lub dziewczynkom czy też dzieciom płci
obojga?

Ja opiszę Ci w jaki sposób ja wyobrażam sobie doświadczenie inicjacji
seksualnej dziecka z rodzicami a potem Ty przedstawisz mi swoja wersję.
No więc po pierwsze w doświadczeniu inicjacji biorą udział oboje
rodzice, którzy wraz z dzieckiem tworzą trójkąt, triadę. Rodzic płci
przeciwnej niż dziecko jest "wagą" na której dziecko porównuje się z
rodzicem tej samej co i ono płci. "Waga" stanowi bierne połączenie
narządów płciowych dziecka i rodzica tej samej płci co dziecko, a
dziecko z tym rodzicem połączeni są wzrokiem. Wzrok jest "zwierciadłem
duszy", i ze wzroku swego rodzica dziecko odczytuje jedną prostą
informację: czy ten rodzic jest gotów oddać dziecku wszystko, nawet
swego partnera seksualnego a w chwili próby nawet i własne życie.
Takiego przekazu nie da się dokonać werbalnie a jedynie emocjonalnie w
doświadczeniu.

No to na razie wystarczy; a teraz Ty globku.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---