Re: Wielka Prośba Przeprosiny !!!

Data: 2003-09-25 10:39:09
Temat: Re: Wielka Prośba Przeprosiny !!!
Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

puchaty <p...@t...pl> writes:

> Istota Greg widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> A co to za różnica (dla Ciebie) jest?

nie wiem jak dla niego, ale dla mnie duza.

bo jesli przykro z powodu bledu, to jest szansa, ze takie zachowanie
sie nie powtorzy w przyszlosci, albo przynajmniej ona bedzie na to
uwazac i starac sie, zeby nie RANIC INNYCH.

jesli to drugie, to cala para i staranie pojdzie w obmyslanie
strategii jak tu sie nie dac przylapac.

piszac obrazowo: roznica taka, jak miedzy przestepca, ktory zrozumial,
ze zrobil zle i wyrzadzil komus krzywde i juz nie chce tego wiecej
robic a przestepca, ktory w przyszlosci bedzie nadal popelnial to samo
przestepstwo, ino nie da sie zlapac.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net.usun