"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

news:112dqcswp9d5i.9778jz1cfza1.dlg@40tude.net...

[...]
> Oczywiście wiem, co i jak mówić, aby mnie nikt nie posądził o nic, co mi
> się nie spodoba.
[...]

Czyli wszelkie dotychczasowe posądzenia Ci się podobały? :)

Sz.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 00:22:33 +0100, Veronika napisał(a):

> A w ktorym miejscu napisalam "na zawsze"?
> Mogl chociaz ze dwa tygodnie wytrzymac.
> Jak Ty.

A odkąd to "nara" znaczy "na dwa tygodnie"?

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 00:30:13 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> [...]
> [...]
>
> Czyli wszelkie dotychczasowe posądzenia Ci się podobały? :)

Dopóty dzban wodę... itd :-)

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A odkąd to "nara" znaczy "na dwa tygodnie"?

Tak, tak. Popajacuj jeszcze. Do twarzy ci z tym.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 01:24:04 +0100, Veronika napisał(a):

> Tak, tak. Popajacuj jeszcze. Do twarzy ci z tym.

Ja pytam najzupełniej poważnie. A Ty unikasz odpowiedzi.

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 00:22, było cicho i spokojnie, aż tu Veronika jak
pierdolnie:

> A w ktorym miejscu napisalam "na zawsze"?
> Mogl chociaz ze dwa tygodnie wytrzymac.
> Jak Ty.

A ty ogarniasz wogle takie nowoczesne slowko jak nara?
Machnij se moze ze 2 dziesiatki rozanca dla spokojnosci, bo jeszcze
globusa dostaniesz.

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 00:25, Ikselka pisze:

> Nie, moja droga. nie mówienie

niemówienie

> wszystkiego to ani krętactwo, ani kłamstwo.
> To po prostu umiejętność skutecznego uniemożliwienia go ludziom o
> skłonnościach do niego.

Nie było mowy (nomen omen) o niemówieniu, a takim formułowaniu myśli,
żeby w razie czego łatwo było się wyprzeć tego, co się napisało
(ale rozumiem, że Twoje skoncentrowanie się tutaj na "niemówieniu" to
już Twoje przejście do kolejnego odwrotu, he he).

Zresztą - tak czy siak - taka zachowawczość to manipulacja
charakteryzująca ludzi nieszczerych i kłamliwych.

Ewa

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-12 22:16, Ikselka pisze:

> Chyba wezmę jakiś kijek.

Na Niemca to mało, na lewicę też za mało. Na podparcie wystarczy.

michał

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pytam najzupełniej poważnie. A Ty unikasz odpowiedzi.

To w sumie zastanawiajace.
Sprawiasz wrazenie takiej normalnej, rozsadnej kobiety, z poukladanym zyciem
osobistym.
Masz jakies tam poglady, glownie betonowe, ale co tam.
Glownie chodzi o normalnosc.
A najlepiej dogadujesz sie z najwiekszymi swirami.
Bronisz wlasna klata najgorszych podlecow w okolicy.
To dopiero ciekawe zjawisko.
Pewnie nadaje sie do jakiegos leczenia.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 08:46:32 +0100, medea napisał(a):

> Zresztą - tak czy siak - taka zachowawczość to manipulacja

Postępowanie.
Zastępowanie pojęć pokrewnymi, ale z gruntu negatywnie zabarwionymi, to
jest dopiero manipulacja.

> charakteryzująca ludzi nieszczerych i kłamliwych.

..lub ostrożnych ze złego doświadczenia.

Zawężanie zakresu to manipulacja.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia