Re: Wielka milosc

Data: 1999-12-31 17:37:08
Temat: Re: Wielka milosc
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl>

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
TRABUL wrote:

> Tutaj sie musze zgodzic z toba. Nikt cie nie zmusza do lubienia
> homoseksualistow i nikt z nich nie powinien ci wchodzic w droge - swieta
> racja.
> Ale dlaczego zjechales mnie, ze pisze o homoseksualizmie na liscie
> psychologia.
> Gdybym ci te posty wysylal na priv to co innego, ale to jest lista
> dyskusyja, a temat "homoseksualizm" jest tu jak najbardziej na miejscu.
> NIKT CIE NIE ZMUSZA DO CZYTANIA TEJ LISTY!!!
> A gdybys przez przypadek wszedl na jakas strone www dla gejow to tez
> [...]

Axel............czemu nie mozesz pojac prostej prawdy, z wkurwiles mnie
otwierajac dzioba ze swoim gejowskim spojrzeniem w watku w ktorym za chiny
sie nie spodziewalem. Sa zdaje sie juz na grupie dwa tematy homoseksualne i
nic nie staje na przeszkodzie zeby bylo ich wiecej. Tam sobie gadaj do woli
o milosci mesko..........meskiej, powiem wiecej mozecie nawet zasuwac o
technikach jakie stosujecie i nie uslyszysz ode mnie zlego slowa. Szanuje
wybor innych ludzi do INNOSCI, ale chce tez aby byla uszanowana moja wola do
nie stykania sie z calym tym bajzlem. Moze Ci sie to nie podobac, ale mam
takie spojrzenie i koniec......kropka.
W NOWYM ROKU zycze Ci z SERCA zrobienie pozadku z tym problemem. Moze ja
ja jestem stukniety, ale uwazam, ze czlowiek tyle moze ile
chce..........przynajmniej ja sie tym kieruje i to mi sie sprawdza z bardzo
dobrymi skutkami !!! Wez sie za siebi !!! Moze sie uda !!!:-))))))))))
POZDRAWIAM I ZYCZE POWODZENIA !!!

TRABUL