Wielkie Żarcie

1. Data: 2011-10-29 11:32:07

Temat: Wielkie Żarcie
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.wielkiezarcie.com

Wam też nie działa, czy tylko u mnie coś się skopało?
Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

2. Data: 2011-10-29 19:09:43

Temat: Re: Wielkie Żarcie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 13:32, Anai <a...@g...pl> wrote:
> www.wielkiezarcie.com
>
> Wam też nie działa, czy tylko u mnie coś się skopało?

Nie działa.
Czy to jakaś tragedia? Mało to innych portali tego typu?

http://www.ciasta.net/
http://www.palcelizac.pl
http://gotowanie.onet.pl/katalog.html
http://kuchnia.gazeta.pl
http://kuchnia.kisa.pl
http://majanaboxing.blox.pl/html
http://niebowgebie.blox.pl
http://ugotuj.to.pl
http://www.pyszneizdrowe.pl
http://www.kulinaria.foody.pl
http://o-pysznym-jedzeniu.bloog.pl
http://margarytka-kulinarnie.blog.onet.pl/
http://www.ozdabianiepotraw.pl/?p=200
http://www.ksiazka-kucharska.pl
http://www.przepisy.rzeszow.pl
http://sweetspoon.blogspot.com/
http://margarytka-kulinarnie.blog.onet.pl/
http://www.kuron.com.pl
http://mojewypieki.blox.pl
http://nagrabinie.blogspot.com/
http://mojamalakuchnia.blogspot.com/
http://kotlet.tv/
http://www.przepisy-kuchenne.info/
http://kuchnia-polska.net/
http://pychotka.pl/
http://www.potrawyregionalne.pl/
http://www.kwestiasmaku.com/
http://zpierwszegotloczenia.pl/przepisy

3. Data: 2011-10-29 21:43:39

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2011 21:09, Ikselka pisze:

> [...]

Już działa :D

> Nie działa.
To dobrze, to znaczy, że nie u mnie się coś posypało :D

> Czy to jakaś tragedia? Mało to innych portali tego typu?

Jejciu, jejciu... wiem, że jest mnóstwo innych - ale akurat tam mam
swoje konto i ulubione przepisy.

4. Data: 2011-10-29 21:53:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Paź, 23:43, Anai <a...@g...pl> wrote:

> Już działa :D

> To dobrze, to znaczy, że nie u mnie się coś posypało :D

> Jejciu, jejciu... wiem, że jest mnóstwo innych - ale akurat tam mam
> swoje konto i ulubione przepisy.

Wolę mieć ulubione przepisy w swoim kompie, zeszycie i ulubionych
książkach kucharskich na półce. Nie mogę być uzależniona w dostepie do
nich od kaprysów netu czy prądu :-)

5. Data: 2011-10-29 22:26:05

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2011 23:53, Ikselka pisze:

> Wolę mieć ulubione przepisy w swoim kompie, zeszycie i ulubionych
> książkach kucharskich na półce. Nie mogę być uzależniona w dostepie do
> nich od kaprysów netu czy prądu :-)

Na kompie, w zeszycie i książkach też mam i na Wielkim Żarciu też.
Poza tym postanowiłam podzielić się z innymi sprawdzonymi przepisami,
więc dodaję je właśnie na WŻ.
No i mam sentyment do tej nazwy...

6. Data: 2011-10-29 23:10:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Paź, 00:26, Anai <a...@g...pl> wrote:

> Na kompie, w zeszycie i książkach też mam i na Wielkim Żarciu też.
> Poza tym postanowiłam podzielić się z innymi sprawdzonymi przepisami,
> więc dodaję je właśnie na WŻ.
> No i mam sentyment do tej nazwy...

Każdy ma swoje zwyczaje i powody :-)

7. Data: 2011-12-01 08:36:55

Od: "bb0702" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...
> [...]

>Wolę mieć ulubione przepisy w swoim kompie, zeszycie i ulubionych
>książkach kucharskich na półce. Nie mogę być uzależniona w dostepie do

No ale nikt o to tu nie pytał.
Takie odpowiedzi denerwują tylko.Nikt nie prosił o puczenia tylko spytał czy
działa WŻ.

bb

6673 (20111130) __________

8. Data: 2011-12-04 16:50:47

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Działa.

Ania

Suszona kukurydza
Dynia w słoikach.
Super dla wprawnych i niewprawnych - rady i instrukcje krok po kroku.
Świetne orzechy
KAKAO OWSIANE