Re: Wiem co sie stalo z XLka...

Data: 2013-09-01 23:15:27
Temat: Re: Wiem co sie stalo z XLka...
Od: "Chiron" <i...@g...com>

news:l003ng$sp3$1@news.icm.edu.pl...

> Miałam na studiach kolegę, który się tak właśnie nazywał, odtąd mi się
> myli.
OK- mnie też się myli- bo myślałem, że tak się nazywa- a rybacy, od których
kupowałem- nie wyprowadzali mnei z błędu:-)

> W dodatku Chiron mnie w tej pomyłce utwierdził. :-D
No z całą pewnością- nie. Proszę mnie tym nie obciążać- Ty sama to zrobiłaś-
sama się w tej pomyłce utwierdziłaś
:-)

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron