Winda w domu jednorodzinnym

1. Data: 2006-11-20 13:19:32

Temat: Winda w domu jednorodzinnym
Od: "Goha" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może ktoś z Szanownych Grupowiczów zna firmę, zajmującą się produkcją i
montażem niewielkich wind w domach jednorodzinnych??

--
pozdrowienia
Goha

2. Data: 2006-11-21 05:55:45

Temat: Re: Winda w domu jednorodzinnym
Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś z Szanownych Grupowiczów zna firmę, zajmującą się produkcją i
> montażem niewielkich wind w domach jednorodzinnych??

Myślałem nad tym, i niestety znalazłem tylko windy dla niepełnosprawnych,
ceny konkretne. Jako alternatywę wymyśliłem warsztatową linową wyciągarkę
elektryczna. Ma udźwig do 1 tony i na windę towarową jest jak znalazł.

3. Data: 2006-11-22 16:29:24

Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Może ktoś z Szanownych Grupowiczów zna firmę, zajmującą się produkcją i
> montażem niewielkich wind w domach jednorodzinnych??

Googla wyłączyli???
No niemożliwe... pierwsze kilka linków z brzegu...:

http://www.microlift.com.pl/index.html
http://www.techwind.pl
http://www.fud.net.pl/
http://www.winda.pl/?m=oferta&id=1

Można też popatrzeć na tabliczki znamionowe w dostępnych windach, są tam
conajmniej nr telefonów, ewentualnie pofatygować się do jakiegoś architekta,
który realizował coś większego - powinien się orientować.
--
shr

4. Data: 2006-11-22 16:36:44

Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

A i jeszcze jedno: kilka lat temu z ciekawości pytałem o ceny... wtedy były
kosmiczne - rzędu kilkudziesięciu tysięcy PLN.
--
shr

Piekarnik gazowy
Wanny wolnostojace