Wino wlasnej produkcji

1. Data: 2006-11-19 14:56:00

Temat: Wino wlasnej produkcji
Od: "Meratex" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem czy to dobra grupa ale jakos inna mi na mysl nie przychodzi. Sprawa
wyglada tak ze moja rodzinka pijakow robi sobie wino - stoja 3 duze dymiony
i sobie bulkaja.... pytanie: jak mozna te produkcje sabotowac, moze istnieje
cos co po dodaniu do tych dymionow sprawi ze wino nie wyjdzie ew. popsuje
smak maksymalnie? Chodzi mi oczywiscie o cos nieszkodliwego i w miare latwo
dostepnego w domu, moze jakas przyparawa czy cos w tym guscie.

Pozdr. :)

2. Data: 2006-11-19 15:25:37

Temat: Re: Wino wlasnej produkcji
Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meratex" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
latwo
> dostepnego w domu, moze jakas przyparawa czy cos w tym guscie.

Jest spośb bardzo prosty ale jako amator domowego wina nie podam go :-)
Pewnie lepiej aby im to wino się udało niż by mieliby kupować sklepowe bełty
.

Shivman

3. Data: 2006-11-19 17:38:59

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjdzie ew. popsuje smak maksymalnie? Chodzi mi oczywiscie o cos
> nieszkodliwego i w miare latwo dostepnego w domu, moze jakas przyparawa

najlepiej jak udasz się do lekarza po poradę, na pewno poradzi
Jędrek

4. Data: 2006-11-19 18:11:04

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
latwo
> dostepnego w domu, moze jakas przyparawa czy cos w tym guscie.

wloz rurke, odpij i dolej wody. po 15 razie na pewno odechce im sie tego
wina.

...a poza tym masz wredny charakter, skoro knowasz jak popsuc komus owoc
jego pracy.
pomijajac ze picie samo w sobie nie jest uzaleznieniem, gdyz tylko picie dla
picia nalezy do nalogu, to szczegolnie jesli idzie o wino ma walory
zdrowotne.
lampka wina do obiadu jest wrecz zalecana przez lekarzy.
sam postawilem 3 srednie gasiorki i nie moge sie doczekac owocu pracy.
i nazwiesz mnie alkoholikiem ? bzdura wierutna.
wino pedzone domowym sposobem jest zdrowsze i lepsze od tego robionego
'przemyslowo'. ie zawira konserwantow, ani innych srodkow powodujacych
sztucznie szybsze dojrzewanie wina.
poza tym reasumujac: chcesz struc rodzine ? wsypiesz cos w dobrej wierze, a
moze okazac sie ze komus cos zaszkodzi i co wtedy ?
jesli chcesz walczyc z czuyims uzaleznieniem, to szukaj innej metody.

5. Data: 2006-11-19 20:16:04

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... pytanie: jak mozna te produkcje sabotowac, moze istnieje
> cos co po dodaniu do tych dymionow sprawi ze wino nie wyjdzie ew. popsuje

nasikaj do środka - powinno poskutkować

PBNMSP
g.

6. Data: 2006-11-20 09:43:43

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Nov 2006 21:16:04 +0100, "gautama" <g...@o...pl> wrote:

>U?ytkownik "Meratex" <m...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
Ocet pomoże.

7. Data: 2006-11-21 07:50:54

Od: lunac <l...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Meratex napisał(a):
> [...]
> smak maksymalnie? Chodzi mi oczywiscie o cos nieszkodliwego i w miare latwo
> dostepnego w domu, moze jakas przyparawa czy cos w tym guscie.

Odradzał bym psucie wina.
Bo gdy wino jest nie smaczne, to co można, a nawet należy zrobić?
.
.
.
Przepędzić!!

Lepiej niech piją wino, niż bimber.
No, ale sikanie powinno zadziałać.

Sam nie wiem czy pozdrawiać.:-\
SABOTARZYSTOM MÓWIMY NIE!!!!

OD...
Gdzie dobre mieso Warszawa (Ursynow)
SNIADANKO
miękki kurczak jak z chińskiej
Reduza sua conta telefônica! em ligaçőes ddd e ddi em 90% com taxa única e ligaçőes ILIMITADAS. para todo o Brasil e oito paises da América latina.