Re: Winogrona z nasionek?

From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Winogrona z nasionek?
Date: Tue, 8 Apr 2003 15:24:51 +0200

> Relacjonuj wyniki od czasu do czasu.
Obiecuję, chociaż nie tak szybko pewnie wyrosną.

> A zajrzyj sobie na stronę www.winogrona.org Tam sa i pory dojrzewania, i
> barwy gron, i mrozoodpornoœć, i zdjęcia. Robiliœmy to z myœlš o Tobie.
:-)))

Już mi się przydała i pewnie jeszcze nie raz skorzystam.

Ukorzeniacz i do doniczki /z
> ziemiš/ tak by pšk wystawał z 5 cm nad ziemię. Podlać, potrzymac nad tym
> dłonie (grzbietem do góry), skoncentrować się maksymalnie i wymówić
stosowne
> zklęcie. Z pewnoœciš się uda.

Sorki za pytanie, ale co to ukorzeniacz?

> Pewnie, że tak! :-) Najlepsze odmiany majš niezbyt wysokš mrozoodpornoœć.
> Zresztš jak Ci się chciałoby okrywac nawet te mrozoodporne to przecież nie
> zaszkodzi. :-))
To nie chodzi o chęci, bo chęci to ja mam, ale czasem o możliwości.
Sianem np. nie można okrywać? musi być słoma?

> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Nie w mrozoodpornoœci problem, a w wiosennych przymrozkach. Ochrona przed
> nimi to klucz do sukcesu! Tu kombinuj! ;-)

Tak właśnie myślałem.

No to pozdróffka przesyłam i idę do ogrodniczego, bo jak poszedłem miesiąc
temu to mnie wygonili, bo za wcześnie takimi sprawami głwę zawracam.
Jacuś