Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

Data: 2005-03-23 07:34:38
Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Profil1" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
news:d1r5p1$4ud$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Co do logowania i komentarza Tadeusza nie bedę sie wypowiadał , ale
| generalnie omijam takie witryny gdzie chcą abym sie logował, w tym
przypadku
| jest to inaczej , witrynę stworzyła zaprzyjaźniona grupa pl.rec. ogrody, w
| związku z powyższym nie mam żadnych watpliwości aby sie zalogować, czy
inni
| z zewnatrz będą tak czynili czas pokaże.

Witryna została pomyślana m.in. jako narzędzie do szybkiego poszukiwania
roślin do "wysępienia". To wyklucza pełną anonimowość użytkowników. Poza tym
jest możliwość dodawania komentarzy do opisów roślin, prosimy wszystkich
użytkowników o podanie miasta, z którego pochodzą - ma to być z założenia
coś w rodzaju podpowiedzi, w którym miejscu Polski daną roślinę można
uprawiać. Takich informacji w zwartej formie praktycznie nigdzie nie można
znaleźć. No i faktycznie liczyliśmy głównie na udział grupowiczów. Jak może
zauważyliście, nie otwieramy konkurencyjnego dla grupy forum dyskusyjnego,
jest wyłącznie forum techniczne.

| Wiem , wiem, ktoś napisze że są malkontenci którzy będą wiecznie
| niezadwoleni, ale w tym wypadku przedstawiam tylko moje odczucia i
| spostrzeżenia.

Co do uwag krytycznych, to jestem pewna, że pomogą one w ulepszeniu strony.

Pozdrawiam, Basia.