Witam

1. Data: 2005-08-25 18:33:21

Temat: Witam
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktos orientuje sie jak to jest ze świadczeniami rodzinnymi w
momencie jezeli wzielismy słub w polowie roku - chodzi mi o wyliczenia tych
504 zł, czy liczymy od naszego podatku za cały rok ?? czy musze wziac za
okres kiedy już bylismy małżeństwem??
pozdr jarek

2. Data: 2005-08-25 20:13:33

Temat: Re: Witam
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tych
> 504 zł, czy liczymy od naszego podatku za cały rok ?? czy musze wziac za

O ile si e nie myle to dostarcza sie dochody za rok 2004,wiec slub wziety w
roku 2005 nie rzutuje :)

Magda

3. Data: 2005-08-26 10:27:54

Od: "driada leśna" <d...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Ooo..

Jarojk? Czyli Jarek Ko......

A tak zawsze ubolewałeś nad brakiem partnerki, nad złym lokalizowaniem
uczuć. A tu proszę, proszę, znalazła się jakaś chętna, naiwna... :)

Pozdrawiam,
Ania

4. Data: 2005-08-26 19:27:33

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak krowko mleczna.... ten Jarek - podobniez kazda potfora znajdzie swego
amatora... a jak tam twoje kabotynskie zycie ?? :-p

Użytkownik "driada leśna" <d...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w
wiadomości news:demqrj$gue$1@atlantis.news.tpi.pl...

5. Data: 2005-08-26 19:28:20

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tych
>>

> O ile si e nie myle to dostarcza sie dochody za rok 2004,wiec slub wziety

slub bralismy w 2004 w lipcu

6. Data: 2005-08-26 19:33:42

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> slub bralismy w 2004 w lipcu

No to chyba musicie przynies dochody wspolne ,dac akt slubu i oni sobie
wylicza czy wam sie kaska nalezy.

Magda

7. Data: 2005-08-26 19:35:41

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to chyba musicie przynies dochody wspolne(tzn kazdy swoje)

Magda

8. Data: 2005-08-27 14:32:38

Od: "driada leśna" <d...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Witaj...

> tak krowko mleczna.... ten Jarek - podobniez kazda potfora znajdzie swego
> amatora... a jak tam twoje kabotynskie zycie ?? :-p

Ooo, widzę, że nie miałeś zbyt wielkiego problemu z identyfikacją mojej
osoby :).
Na swoje kabotyńskie życie z reguły nie narzekam. Podejrzewam, że Ty na
swoje również już nie musisz tak narzekać - jeden problem w końcu masz już
mniej. Nie masz przynajmniej już powodów, aby depresjonować się, że nie masz
partnerki.
Z tą potworą to masz rację... Kto by przypuszczał, że nawet mnie jakiś
głupiec zechce :).

Pozdrawiam
Ania

dylemat - alimenty/komornik/rodzin ne i MY
krytyka na kuchenych stolach
Mąż maminsynek i podli teściowie
"stare dzieci" w nowych zwiazkach
Nienawidzę własnych rodziców.