Witam!!!

1. Data: 2002-04-27 08:44:29

Temat: Witam!!!
Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow!!!

Na wstepie chcialbym zaznaczyc iz bacznie obserwuje te grupe juz od
lutego biezacego roku - wzielo sie to przede wszystkim z mojego ogromnego
zainteresowania psychologia. Niestety wyglada na to, ze pozostanie to tylko
moim hobby - dlatego tez glownie ze wzgledu na brak odpowiedniego
doswiadczenia zawodowego czy "zyciowego" nie udzielalem sie przy
odpowiedziach na posty, poniewaz nie chcialem zostac uznany za
"wymadrzajcego sie" bez odpowiednich kwalifikacji - chodz nie ukrywam, ze
czasem mialem kilka pomyslow. Tak czy inaczej teraz postanowilem rozpoczac
swa czynna dzialalnosc na grupie - chodz moze w nieco dziwnej postaci... mam
naprawde duzo problemow - jedne mniejsze inne wieksze (heh wiem wiem - to
chyba jak kazdy) i zauwazylem, ze ostatnimi czasy coraz wiekszy klopot
sprawia mi radzenie sobie z nimi - i tutaj bedzie wasza rola :))). Zeby was
nie zameczac bedzie to zaledwie jeden problemik tygodniowo ;]. Pierwszy juz
wkrotce...

Mam nadzieje, ze zostane jako tako "zaakceptowany" w grupie - mysle, ze
moj mroczny i smutny widok na swiat wniesie conieco i do waszego
rozumowania - to chyba tyle tytulem powitania...

pozdrawiam
PaLF

PS Szczegolnie chcialbym pozdrowic Remo i EvaTM - niesamowite z was
indywidualnosci... ale bystre... oj bystre bestie...

PS2 No i oczywiscie jeszcze dla Promyczka i dla Sunny - zapomnialbym... aaaa
i Konopa bo costam ostatnio mnie zaciekawilo u niego (chyba ten post o
ochronie przyrody..)

PS3 Ech - zeby nie bylo to dla calej reszty rowniez - podziwiam was
wszystkich tylko nie chce mi sie pisac kogo i za co (!)

PS4 aaaaaaaaaa zapomnialbym o najwazniejszym chyba - szczegolnie goraco
dziekuje Ani - ktorej odpowiedzi na post Konopa (ten wlasnie o niszczeniu
przyrody) spowodowaly moje wczesniejsze wyjscie z cienia... - jeszcze raz
dzieki ci Aniu!!!

no teraz to juz pozdrawiam ostatecznie
PaLF

1. Data: 2002-04-27 17:14:07

Temat: Re: Witam!!!
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaLF" <P...@i...pl> napisał w wiadomości

> Witam szanownych grupowiczow!!!
[...]
> no teraz to juz pozdrawiam ostatecznie

Vitam I pozdrawiam :) E.

1. Data: 2002-04-27 18:16:01

Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
was
> nie zameczac bedzie to zaledwie jeden problemik tygodniowo ;]. Pierwszy

Witam również!!!
Nie przejmuj się - ja też nie mam żadnych kwalifikacji, wszystko co wiem
nauczyłem się z życia. I to właśnie opinie takich ludzi często są bardzo
potrzebne innym i dla takich (między innymi) stworzona jest ta grupa.

> Mam nadzieje, ze zostane jako tako "zaakceptowany" w grupie - mysle,
ze
> moj mroczny i smutny widok na swiat wniesie conieco i do waszego
> rozumowania - to chyba tyle tytulem powitania...

Za mroczne i smutne spojrzenie na świat nikt nie będzie Cię represjonował ;)
i na pewno wszyscy Ciebie zaakceptują. A jeśli będziesz chciał napełnić się
optymizmem - pomożemy Ci!!! :)

> PS2 No i oczywiscie jeszcze dla Promyczka i dla Sunny - zapomnialbym...
aaaa
> i Konopa bo costam ostatnio mnie zaciekawilo u niego (chyba ten post o
> ochronie przyrody..)

Dziękuję za pozdrowienia i pozdrawiam Ciebie!!!
Fajnie to ująłeś - ochrona przyrody ;). Sam nie mogłem skojarzyć o czym
piszesz. Dopiero jak looknąłem na tytuł tego posta to go sobie w całości
przypomniałem... ;)

Pozdrawiam

Konop

1. Data: 2002-04-28 00:04:56

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty jakiś fajny gość poukładany jesteś.
Jeden problem tygodniowo.
1/7 problemu dziennie.

Ja wiem jaki będzie pierwszy:

"Szanowna grupo, wszyscy wołają na mnie Mroczny Wazeliniarz. Pomóżcie".

Na krótko się wyłączę, bo poszukujący światła uciekną.

rw

1. Data: 2002-04-28 09:50:35

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik remo <r...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ccb3d16$1...@n...vogel.pl...
> Ty jakiś fajny gość poukładany jesteś.
> Jeden problem tygodniowo.
> 1/7 problemu dziennie.

No jest ich w sumie nieco wiecej - nawet jezeli nie mam w danym dniu
jakiegos problemu to wykazuje sie ogromnym wrecz talentem w zakresie
pakowania sie w klopoty i szukania sobie problemow...

> Ja wiem jaki będzie pierwszy:
>
> "Szanowna grupo, wszyscy wołają na mnie Mroczny Wazeliniarz. Pomóżcie".

W sumie spodziewalem sie czegos mocniejszego... Tak czy inaczej jednak musze
pogratulowac - bardzo subtelnie ale tak konkretnie zgryzliwie ze ho ho. W
sumie to nie przybylem tutaj zeby wszystkich zadowalac - mrok mrokiem
wazelina wazelina...

pozdrawiam
Mroczny PaLF Wazeliniarz

1. Data: 2002-04-28 18:50:52

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaLF" news:aaggij$5nk$1@news.tpi.pl...

> No jest ich w sumie nieco wiecej - nawet jezeli nie mam w danym dniu
> jakiegos problemu to wykazuje sie ogromnym wrecz talentem w zakresie
> pakowania sie w klopoty i szukania sobie problemow...

I pewnie nie ma takiej miłej rzeczy, której - przy odrobinie wysiłku - nie
potrafiłbyś sobie obrzydzić.

Chyba się polubimy.

Kasia

1. Data: 2002-04-29 14:28:12

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I pewnie nie ma takiej miłej rzeczy, której - przy odrobinie wysiłku - nie
> potrafiłbyś sobie obrzydzić.

mam nadzieję, że jesteś choć troszeczkę leniwa, Kasiu

starzeję się w tempie zastraszającym.
przetrenowanie może?

rw

1. Data: 2002-04-29 21:05:09

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo"

> mam nadzieję, że jesteś choć troszeczkę leniwa, Kasiu

Tylko gdy amfy brak, Remku.

> starzeję się w tempie zastraszającym.
> przetrenowanie może?

Na koksie, czy bez ?

Kasiunia

1. Data: 2002-04-30 07:57:07

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko gdy amfy brak, Remku.

Obsikałem się ...

z notatek prywatnych:
"NEVERMORE (Kasia): _wyjątkowo_ cwana gapa. Zachować ostrożność."

rw

NTG remo..
hi
jak to jest możliwie
Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka
problem jakich wiele