hi

1. Data: 2002-04-26 19:41:45

Temat: hi
Od: "auc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest mozliwe panowanie nad snami ???
Bo własnie czytam taka ksiazke i nieiwem czy to jest prawda czy taka jena
wielka sciema.
pozdro Gouda

gg: 1555683

1. Data: 2002-04-26 19:45:47

Temat: Re: hi
Od: "Nigela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik auc <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aacagn$pqe$...@n...tpi.pl...
> Czy jest mozliwe panowanie nad snami ???
> Bo własnie czytam taka ksiazke i nieiwem czy to jest prawda czy taka jena
> wielka sciema.
> pozdro Gouda
>
> gg: 1555683
>
> jest możliwie.Jedną z praktyk stosowanych terapii Jungowskiej jest kontrola snu i
przeżywanie( śnienie) go od nowa.Programowanie się na sen

1. Data: 2002-04-26 19:49:59

Od: "auc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wow a jednak
prubowałes czegos takiego?

1. Data: 2002-04-26 19:49:59

Od: "Nigela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik auc <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aacb05$t6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-04-26 21:44:39

Od: "Kubek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to chyba cos na kształt snów świadomych ...kiedys tak dużo śniłem ale
ostatnio cos malo pamietam sny...studia czlowieka zabijaja...to sprawdzony
fakt...
sen prawie full kontrol....

1. Data: 2002-04-26 22:01:05

Od: "KuBa" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "auc" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest mozliwe panowanie nad snami ???
> Bo własnie czytam taka ksiazke i nieiwem czy to jest prawda czy taka jena
> [...]

Jaki tytul nosi ta ksiazka i czy wogule fajna jest?? Chcialem sie kiedys za
to wziasc ale nie bylem za bardzo przekonany, a moze teraz nadszedl czas.

pozdrawiam kuba

1. Data: 2002-04-27 12:45:21

Od: "marin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest mozliwe panowanie nad snami ???
> Bo własnie czytam taka ksiazke i nieiwem czy to jest prawda czy taka jena
> [...]

To się nazywa Oneironautyka. Poszukaj w necie... jest tego naprawdę dużo...
Szczerze mówiąc to próbowałem... i nie udawało mi się, ale myślę, że to
tylko kwestia poświęcenia (siebie i czasu ;) ), wiary (że się uda), oraz
właśnie troszkę czasu (ja nie mam).

Spróbuj... jeśli Ci się uda to powiedz...

Pozdrawiam
Marin

1. Data: 2002-04-27 14:13:07

Od: "silvio manuel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szczerze mówiąc to próbowałem... i nie udawało mi się, ale myślę, że to
> tylko kwestia poświęcenia (siebie i czasu ;) ), wiary (że się uda), oraz

Są różne nazwy, które nie mają większego znaczenia. Zgadza się, w internecie
jest dużo stron poświęconych świadomemu śnieniu. I chociaż zawierają
informacje (i to czesto skuteczne) jak taki sen osiągnąć, to w większości
jest to niestety spłycenie tematu. Świadome sny to nie jest zabawa i na
pewnym poziomie praktykowania są cholernie niebezpieczne. Na szczęście
niewielu praktykujących decyduje się na takie rzeczy. Jeśli chodzi o wymogi
to nie używałbym tutaj słowa TYLKO jak w powyższym poście. Nie rozumiem
również co znaczy NIE MIEĆ CZASU. Brak czasu wynika z priorytetów jakie
ustalamy (często nieświadomie a z nawyków lub wygody) dla pewnych zadań
jakie chcemy zrealizować. Czy jednak nie mamy czasu na to aby zgromadzić
trochę energii, wyćwiczyć koncentrację i wewnętrzną ciszę? Czy na prawdę
brakuje nam czasu na tych kilka minut ukierunkowanego skupienia tuż przed
wejściem w sen ? Czy brakuje nam czasu na odrobinę zdrowia i witalności ?
Niech każdy odpowie sobie sam.

Pozdrawiam
silvio manuel

1. Data: 2002-04-27 16:27:47

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio manuel" napisal:

> Świadome sny to nie jest zabawa i na pewnym poziomie
> praktykowania są cholernie niebezpieczne.

Niebezpieczne? U mnie niebezpieczne bylo chyba tylko lekkie (a moze
troszke mocniejsze nawet) uzaleznienie od snienia ;) Ale moze to dlatego,
ze nie bylem az tak zaawansowany. Niebezpieczne LD moze byc chyba wtedy
kiedy stosuje sie je jako odskocznie do osiagniecia OOBE.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-04-27 16:55:43

Od: "marin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio manuel" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> dużo...
>

>Jeśli chodzi o wymogi
> to nie używałbym tutaj słowa TYLKO jak w powyższym poście.

Sorry, masz rację...

> [...]
> wejściem w sen ? Czy brakuje nam czasu na odrobinę zdrowia i witalności ?

A ja odpowiem tutaj. TAK, Ja nie mam czasu. Jak byśsiękładł po północy to
teżby Ci się nic nie chciało robić.

> Pozdrawiam
> silvio manuel

jak to jest możliwie
Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka
problem jakich wiele
NLP?
Pomocy!