Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka

1. Data: 2002-04-26 17:50:04

Temat: Wpływ leków na zachowanie i samopoczucie człowieka
Od: "Konop" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!!

Mam pytanko - jak w temacie, ale chodzi mi konkretnie o leki
antyalergiczne. Jestem osobą silnie uczuloną (trawy, chwasty, drzewa, kurz i
wszystko inne...) i w okresie wiosenno - letnim przyjmuję codziennie dawkę
leków (zazwyczaj 1 tab. / 24h). Obecnie zażywam Loratadynę. Zetknąłem się
już z Hismanalem (który po pewnym czasie okazał się być niezdrowy na serce)
i Zyrtec-iem. Czy te leki mogą wywołać pogorszenie samopoczucia, swego
rodzaju depresję czy coś innego w okresie ich przyjmowania???

Konop

1. Data: 2002-04-26 19:52:02

Od: "novaa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konop <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aac40m$jcl$...@n...onet.pl...
> [...]
> i Zyrtec-iem. Czy te leki mogą wywołać pogorszenie samopoczucia, swego
> rodzaju depresję czy coś innego w okresie ich przyjmowania???

Witam!
Tez jestem alergiczką i brałam/biore Zyrtec oraz Claritine, ale nie
zauważyłam żeby one w jakikolwiek sposób na mnie działaly. Moje ewentualne
pogorszenie samopoczucia na pewno nie było spowodowane przyjmowaniem leków.
Pozdrawiam- Nova

1. Data: 2002-04-26 20:54:37

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konop" /.../ i Zyrtec-iem. Czy te leki mogą wywołać pogorszenie
samopoczucia, swego
> rodzaju depresję czy coś innego w okresie ich przyjmowania???

Podobno mogą wywoływać u niektórych uczucie senności, dlatego powinno się je
zażywać raczej przed snem ( przynajmniej Zyrtec - innych nie znam z praktyki
rodzinnej ). Nie jest to przy takim zażywaniu zbyt uciążliwe, a skuteczność
bardzo duża i skutków ubocznych nie zauważyłam u znanych mi osób.
Najlepiej zapytać lekarza.
E.

1. Data: 2002-04-26 21:08:32

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja po lekach odczulajacych (np. Claritine) bylam potwornie senna. Od samego
rana na zajeciach ledwie trzymalam oczy otwarte a wracajac z zajec do domu
zasypialam w autobusie. Nie wiedzialam co sie ze mna dzieje i wkoncu
zauwazylam zwiazek.
Inna rzecz - co dziwne bo nawet lekarz byl tym zszokowany - wytapila u mnie
nietolerancja pewnych produktow spozywczych, ktore wczesniej jadlam bez
zadnych problemow. Szczegolnie po kaszkach (takich dla niemowlat :) - jestem
ich amatorka) mialam potworny bol zoladka :(.

Dominika.

1. Data: 2002-04-27 09:22:09

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jestem
> ich amatorka) mialam potworny bol zoladka :(.

Wniosek z tych postów jest prosty - żaden lek nie działa jednakowo u
wszystkich osób , jak sugerują słynne reklamy TV na temat Goździkowej :)))..
Dorrit

1. Data: 2002-04-27 14:01:29

Od: "Paweł S." <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> [...]
skuteczność
> bardzo duża i skutków ubocznych nie zauważyłam u znanych mi osób.

Przed snem to dobre, ale dla tych co śpią do 11-12 południa. Dla tych co
wstawają o 7-8 to lepiej po południu brać. Ja jak brałem przed snem, to
ciężko było mnie obudzić o 8 rano. Tak spaać sie chce... Ale po jakimś
czasie spróbowałem na noc brać i okazało sie że wstałem jakoś. Czyli
organizm sie przyzwyczaił...

Zyrtec u mnie powoduje niestety: osłabienie koncentracji. Jakoś nie moge sie
skupić. Dlatego nie biore tego regularnie. Tylko w ostateczności biore.

Pozdrawiam Paweł S.

problem jakich wiele
NLP?
Pomocy!
Jak ksiazka dla 45letniego faceta ktory zaczyna sie uczyc angielskiego ?
test osobowosci Cattella