Witam wszystkich

1. Data: 2005-06-09 14:52:57

Temat: Witam wszystkich
Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupę czytam dość długo, przebrnąłem przez archiwum ale nie znalazłem -
czego już piszę.
Z dzieciństwa i wyjazdu z rodzicami na bazarek na Węgry pamiętam takie
placki średnica około 20cm polane sosem ala śmietanowym, tarty ser zółty na
wirzchu. Placuszki miały w środku wielkie bąble powietrza i z tego co
pamiętam smakowały wybornie. Uff, opis do d.. ale może ktoś skojarzy o co mi
chodzi. Próbowałem różnych wariacji ale z reguły lądowały w koszu bo nawet
psy nie chciały jeść. Te placuszki chodzą za mną już jakiś miesiąc. Pomocy i
pozdrawiam wszystkich.
Piotr

2. Data: 2005-06-09 15:11:54

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

pucy wrote:

> [...]
> placki średnica około 20cm polane sosem ala śmietanowym, tarty ser zółty na
> wirzchu. Placuszki miały w środku wielkie bąble powietrza i z tego co

Langosze?

Pozdrawiam
Wojtek

3. Data: 2005-06-11 10:38:07

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Wierba" <w...@m...desy.de> napisał w wiadomości

> Langosze?
>
> Pozdrawiam
> Wojtek

bezwzglednie to :)

na bazarku Banacha byla buda z langoszami i moja ciotka notorycznie je tam
jadla (wersja z zywym czosnkiem i serem) i ze kontaktowa to wyblagala od
nich przepis...a potem my jedlismy langosze ciagle i ciagle :)

agataw

4. Data: 2005-06-11 12:08:05

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jadla (wersja z zywym czosnkiem i serem) i ze kontaktowa to wyblagala od
> nich przepis...a potem my jedlismy langosze ciagle i ciagle :)
Tak to jest wielkie dzięki
Piotr

5. Data: 2005-06-11 14:25:26

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pucy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak to jest wielkie dzięki
> Piotr

....wypadaloby pokazac teraz ten przepis...ale nie jest latwo...ciotka
wyjechala na wakcje ;)
chwilowo szukajCIE w necie :)
jak nie bedzie sukcesu pomoge...choc w necie przepisy na langosza bywaja

agataw

6. Data: 2005-06-13 05:23:47

Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata <a...@g...com.pl> napisał(a):
> .....wypadaloby pokazac teraz ten przepis...ale nie jest latwo...ciotka
> wyjechala na wakcje ;)
> chwilowo szukajCIE w necie :)
> agataw

Póki co:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2921
Gośka

7. Data: 2005-06-14 08:02:42

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisal(a):

>na bazarku Banacha byla buda z langoszami i moja ciotka notorycznie je tam
>jadla (wersja z zywym czosnkiem i serem) i ze kontaktowa to wyblagala od
>nich przepis...a potem my jedlismy langosze ciagle i ciagle :)

A jest jeszcze tam owa buda? A jesli tak, to gdzie?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

test
kaczka